tirsdag 9. desember 2008

Juletrepynt / Christmas ornaments



Jeg fikk en mail idag om at Peggy i Canada hadde fått pakken min i Secret Santa Honeypot Swap. Så nå kan jeg legge inn bilde av hva jeg hadde laget og sendt til henne. Det var veldig morsomt å lage alle disse små tingene. Hvis jeg får tid har jeg lyst til å lage noen til meg selv også og lage mitt eget lille håndarbeidsjuletre!
I got a mail today about that Peggy in Canada had received my package in the Secret Santa Honeypot swap. So now I can post the picture of what I had made for her. I had a lot of fun to make all these little ornaments. If I get time I will make some for myself too, and make my own little crafting Christmastree!

2 kommentarer:

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.