tirsdag 30. desember 2008

VAREOPPTELLING / STOCKTAKING 2008

Ved årsskifte er det jo vanlig med vareopptelling. For moro skyld har jeg foretatt en opptelling for å se hva jeg har laget i år- 
VAREOPPTELLING 2008
Strikking:
Votter 9 par 
Sokker 9 par
Tova tøfler 1 par
Lommetøfler 11 par
Skjerf 3
Luer 2
Oppvaskfiller 8
Baby gensere/ jakker 3
Diverse 10
Totalt 56 strikkede produkter.

Søm og quilt/lappeteknikk:
Vesker 10
Løpere 5
Grytekluter 7 par
Spisebrikker 10
Serviettbokser 7
Veggbilder 3
Diverse 18
Totalt 60 produkter.

Brodering: 
Stitchery 7
Korssting 1

Det ble en liten overvekt av sydde produkter, men ganske jevnt :) Jeg fikk ny symaskin og to nye lappebøker og en quiltekalender til jul så da ser det ut til at det blir en del sying i 2009 også! Men strikketøyet kan jeg ta med overalt så det blir vel kanskje nokså jevnt neste år også!

Telleapparatet  viser at jeg har hatt 6660 besøk fra 70 land på bloggen min, og dette er innlegg nr. 152. Takk til alle som har tittet innom og velkommen tilbake i 2009!



At the end of a year it is usual with stocktaking. Just for fun I have been taking stock to see what I have been making this year. 
STOCKTAKING 2008
Knitting:
Mittens 9 pair
Socks 9 pair
Felted slippers 1 pair
Pocket slippers 11 pair
Scarves 3
Hats 2
Dish cloths 8
Baby sweaters/jacket 3 
Miscellaneous 10
In total 56 knitted projects.

Sewing and quilted/patchwork:
Bags 10
Table runners 5
Place mats 10
Napkin boxes 7
Wall hangings 3
Miscellaneous 18
In total 60 sewed projects.

Embroideries 
Stitchery 7
Cross-stitching 1

That shows a little more of sewing than knitting, but almost equal :) I got new sewingmachine and two new patchwork books and one quilt calendar for Christmas so it looks like there will be some sewing in 2009 also! But the knitting I can bring everywhere so maybe it will be almost equal next year too! 

The counter shows that 6660 from 70 countries has been visiting my blog, and this is my posting 152. Thank you to all that have been visiting  and velcome back in 2009!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.