tirsdag 23. desember 2008

GOD JUL / MERRY CHRISTMAS


Jeg vil  ønske alle som titter innom bloggen min en riktig god jul!

I will wish everybody that looks into my blog a Merry Cristmas!

Den siste julegave ble også ferdig!

The last gift got finished too!

Ungdommene hjemme til jul og koser seg på lillejulaften med spill på TVen. Nå er alt klart til jul!

The children home for Christmas and playing games on TV. Now all is ready for Christmas! 

Denne nissen har jeg hatt fra jeg var barn. Jeg kalte den bestefarsnissen for jeg syntes ansiktet lignet på bestefaren min.

This santa I have had since I was a child. I called it the grandfather santa because I thought his face looked like my grandfather.

Pepperkakehuset med alt mulig rart av nisser som ungene har laget og fått oppigjennom årene.

The gingerbread house with all kind of santas that the children have made and got through the years.

4 kommentarer:

  1. Ønsker deg en en riktig god jul:):) Du har blitt ferdig du også ser jeg:)Håper du får en super koselig kveld:)
    Votterne var riktig fine:)

    SvarSlett
  2. Så koselig. Julekrybba med de lyse figurene likte jeg veldig godt.
    Ønsker deg ei riktig god og fredfull julehøytid :)

    SvarSlett
  3. Hei Marit!Morro å stikke innom deg.
    Ha fine romjulsdager.Hilsen Linda :))

    SvarSlett
  4. dear marit, was your Christmas day happy? whta a nice photo that of your family playing video games! it seems to be there. Compliments for your tree, the old Santa and xmas mates..hugs!!!

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.