lørdag 1. januar 2011

GODT NYTTÅR OG GIVE AWAY / HAPPY NEW YEAR AND GIVE AWAY

Jeg vil ønske alle mine bloggvenner et riktig GODT NYTTÅR! Takk for alle koselige hilsener jeg har fått i løpet av året, og takk for all inspirasjon og glede jeg har fått ved å lese det dere har delt i bloggene deres.
Jeg oppdaget at besøkstelleren min nå har passert 40000 så det må feires! Og 12. januar har bloggen min 3 års bursdag! Så da passer det jo bra å starte det nye året med en GIVE AWAY!

HAPPY NEW YEAR to all my blog friends! Thanks for all the nice greetings I have received during the year, and thanks for all the joy and inspiration I have got from reading what you have shared in your blogs. 
I discovered that I now have had more than  40,000 visitors, and January 12. my blog has 3 years anniversary! So I will start the new year and celebrate with a GIVE AWAY!

Her er premien - et sjal. Det heter Fizzi og er strikket av Silja garn.
Reglene  er som de pleier å være og du kan totalt få 3 lodd:
- Legg igjen en kommentar i dette innlegget.
- Link til give awayen på bloggen din (1 ekstra lodd)
- Følg bloggen min (1 ekstra lodd)
Skriv gjerne i kommentaren hvor mange lodd du tar.

Trekningen vil bli  søndag 16. januar. Velkommen til å delta :)

Here is the prize - a shawl. It is called Fizzi and is knitted by Silja wool yarn. 
The rules are as usual and you can totally get 3 tickets:
- Leave a comment in this post.
- Link to the give away on your blog (1 extra ticket)
- Follow my blog (1 extra ticket)

The drawing will be Sunday 16 January. Welcome to join:)

49 kommentarer:

  1. Øyyy så fin give away. Jeg ønsker å være med og er allerede fast følger. Jeg linker også til deg på min blogg :O)
    Dit sjal passer perfekt til min vinterfrakke, så nå krydser jeg fingrene.

    SvarSlett
  2. For et nydelig sjal Dette må jeg være med på.Er fast følger og linker også til deg på bloggen min :)

    SvarSlett
  3. Hei! Titter innom å ønsker deg et riktig godt nytt år!!!! For et herlig sjal....kan ikke la denne muligheten gå fra meg:-) Klem Ruth
    (er følger av deg...)

    SvarSlett
  4. soo nice, many many wishes to your blog and to you, my dear Marit.
    Have a happy new year, I hope to meet you again soon
    hugs
    Chiara

    SvarSlett
  5. Hei. Gratulerer med tre år. Dette sjalet var flott, og eg vil gjerne vere med på din giveaway. Følger har eg vore lenge og eg har lagt link på bloggen min. Klem Jofrid

    SvarSlett
  6. Hei.
    Godt nytt år til deg.
    Flott giveaway, denne vil eg gjerne vere med på.
    Eg linkar til deg på bloggen min, og eg er følgar frå før, så det blir tre lodd til meg :-)

    Eg kryssar fingrane :-)

    SvarSlett
  7. Dette vil eg vera med på. Kjempe fint sjal. Eg tek 2 lodd, for eg er allerede følgar.

    SvarSlett
  8. for et fint sjal!! dette kunne jeg tenkt meg å vinne:-))

    SvarSlett
  9. Godt nyttår til deg!
    Så fin gave du gir bort! Vakkert sjal, mye arbeid! Jeg trodde jeg var følger, men kunne ikke finne meg selv :) Har ordnet det, nå skriver jeg kommentar og så linker jeg så da blir det tre lodd, ikke sant? Takk for at du gir meg tre sjanser på å vinne!
    -Margit-

    SvarSlett
  10. Her vil jeg selvsagt være med! :-) For et flott sjal du skal gi bort.
    Godt nyttår, forresten - og masse, masse tusen takk for de søte små sokkene som jeg fikk. De henger på nøkkelhanken min, og jeg har fått mye fine kommentarer på dem. Har du strikket dem selv? Jeg er råimponert over disse:-)
    Drev og skrev om dem i bloggen min, og skulle inn og kikke i din. Så nå har jeg linket til deg både med sokkene og med giveawayen:-) Og følger er jeg også nå!
    Ønsker deg og dine er flott og givende nytt år!
    Masse klemmer fra meg!

    SvarSlett
  11. Hei! Jeg var så heldig å finne bloggen din gjennom Meisebo:) Nå la jeg meg som følger også. Superflott sjal:)

    SvarSlett
  12. Hei og godt nyttår!
    Gratulerer med bloggjubileum! For en kjempefin give away - Jeg prøver lykken med et lodd!
    Berit

    SvarSlett
  13. Jeg vil veldig gjerne være med på din give away med to lodd. Linker til deg fra min blogg.

    SvarSlett
  14. Hei, dette vil jeg være med på..Jeg er følger, legger inn en link og her er kommentaren. Det skulle bli 3 lodd.. Godt nytt år forresten

    SvarSlett
  15. Gratulerer med jubileum og mange besøkende! Et vakkert sjal du gir bort, vil jo svært gjerne være med å konkurrere om det - Melder meg med 2 lodd (følger)
    Ha et kreativt nytt år!

    SvarSlett
  16. Hi Marit,

    I would love to win that pretty shawl!

    Hugs,
    Lois

    SvarSlett
  17. And, I have linked to your give away on my blog today. :)

    SvarSlett
  18. And, I am already a follower. ;)

    SvarSlett
  19. Hei.
    No har eg lagt til bloggen din og blitt følger :)

    Godt nyttår :)

    SvarSlett
  20. Godt nytt år til deg!
    Klart jeg vil være med! Jeg linker og følger og alt som er! Tre lodd på meg!!!

    SvarSlett
  21. What a Gorgeous shawl! Please do include me in your giveaway. I've added a link to the sidebar of my blog. Apparently I'm the 100th Follower too. Congratulations! :)

    SvarSlett
  22. Det var et herlig sjal!

    SvarSlett
  23. Hei.Har lyst å bli med.Setter ut link på bloggen min.Vil ønske deg et riktig Godt Nytt år.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  24. Åhh så flott gave:)
    Vil prøve meg på 1 lodd jeg:)

    klem fra siv anita, swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  25. Så koselig du ville være med i mi giveaway også! :)

    masse lykke til i giveawayen min!

    klem fra swimzy

    SvarSlett
  26. Så fin giveaway :) Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/01/giveaway-hos-marits-hobbyblogg.html Gleder meg til å følge deg videre!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  27. Vidunderlig vakkert sjal!! Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen :-) Tar 2 lodd og krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  28. Nydelig sjal! Blir gjerne med i trekningen om det.

    Har lagt meg til som følger, så da tar jeg to lodd. :)

    SvarSlett
  29. Jeg blir med og tar 2 lodd. For en flott premie.
    Klem

    SvarSlett
  30. Godt nyttår til deg i Sarpsborg! Det nydelige strikka ullsjalet ditt vil jeg veldig gjerne være med å konkurrere om. Jeg har ikke blogg, men du kan finne ut litt mer om meg her: http://magnar.aspaker.no Med hilsen Toril A. i Harstad.

    SvarSlett
  31. Hei, Marit Johanne!
    Jeg vil være med og feire! Og jeg liker å linke, så da kommer ditt blogglotteri på høyre side på min blogg!

    SvarSlett
  32. For et nydelig sjal! Jeg blir gjerne med og tar et lite lodd om jeg får.
    Godt nyttår forresten! :-)

    SvarSlett
  33. Du har to kjempe fine blogger. Har lagt meg til som følger av de begge to men jeg vet ikke om det vises for jeg har gjort det fra telefonen. Skal gjøre det fra pc'en en av de første dagene. Jeg bor i Arendal men har flere gode venner i Tvedestrand (borøya) så der er vi ofte :-) 2 lodd til meg. Mvh Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  34. Spennende. Dette blir jeg gjerne med på.
    Ha en trivelig kveld.
    Ett lodd på meg.

    SvarSlett
  35. Heisann!
    Det var et nydelig sjal! Jeg vil gjerne være med, og legger meg inn som følger. Da får jeg vel 2 lodd da :o)

    SvarSlett
  36. Tillykke med blog jubilæum, jeg vil gerne være den heldige vinder af det flotte sjal.

    SvarSlett
  37. Så fint sjal da.
    Jeg vil gjerne ha 2 lodd.

    SvarSlett
  38. Jeg blir gjerne med på trekningen med 2 lodd. Nydelig sjal! Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  39. Jeg tar 3 lodd.
    Nydeligt sjal du har strikket.

    SvarSlett
  40. Flott sjal! Ser ut som det blir 3 lodd på meg gitt! Ha en fin kveld videre. :)

    SvarSlett
  41. Happy New Year Marit! And how can I resist a give-away! :). You sure have been knitting. I have a bright red neckwarmer, similar to the one you made and I use it for the coldest days. Superb!

    SvarSlett
  42. Så utrolig flott gave!!
    2 lodd til meg, håper på hell og lykke;)

    SvarSlett
  43. Så kjekt at du blir med på lotteriet mitt. Gratulerer med mange besøk, og eg blir gjerne med på lotteriet ditt :) Legg meg til som følgar, så då blir det vel to lodd på meg.

    SvarSlett
  44. For en flott give away. Selvfølgelig vil jeg være med. Følger er jeg fra før og de andre to sjansene tar jeg gjerne med.

    SvarSlett
  45. Gratulerer med 3 års jubileum! Masse fint har du lagd også, samt at det er spennende å være med på en giveaway :-) Lekkert sjal!!

    SvarSlett
  46. 1 lodd på meg :) Tusen takk!!
    Klem Anette

    SvarSlett
  47. Wow for ett flott sjal, jeg har aldri ork til å strikke sjal eller store tepper, så jeg beyndrer dere som får det til

    SvarSlett
  48. Hei. Dette innlegget har jeg desverre gått glipp av før.
    Vil jo gjerne være med på å kunne vinne det flotte sjalet.
    Jeg kan legge en link på siden min selv om det er litt i siste liten.
    Gratulerer med mange besøk.
    Ønsker deg en god kveld :)

    SvarSlett
  49. Tar 1 lodd på tampen, håper jeg har vinnerlykke.

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.