fredag 23. januar 2009

Enda en award

Jeg har vært så heldig å få enda en fin award, fra Loppelill. Tusen takk, veldig hyggelig!


Teksten som hører med,er som følger:

Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom,tid og forhold.
Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!

Gi denne utmerkelsen til seks bloggere,som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

Det er mange awarder ute på vandring for tiden så hvis noen av dere jeg gir den videre til allerede har fått den får dere bare ta imot ordene og vite at jeg setter stor pris på bloggene deres!  Egentlig skulle jo alle som er på blogglista mi fått den, men har plukket ut noen.

Dorthe  Fjordheim  Ronille  Marita  Bittami  Torunn

6 kommentarer:

  1. Takker for Award. Skal legge den inn i helgen:):)

    SvarSlett
  2. Tusen, tusen takk, det varmer!
    GOd helg.

    SvarSlett
  3. Huff da, Ja er det ikke som regel slik. Det hjelper ikke å sitte å passe på, en må som regle røre.
    Gratulerer med award. Alltid koselig å se på bloggen din. Du lager så mange fine ting, det inspirerer meg til å sy itt. Men jeg har ikke tålmodighet til å sy så mye fint som du syr.
    Tusen takk for at du ville dele den med meg. Ja jeg har fått den før, men det er like stas å få den flere ganger. Setter pris på det.
    Ønsker deg ei flott helg :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for awarden:-) Koselig at noen finner bloggen min interessant!
    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  5. compliments for this award!
    hugs

    SvarSlett
  6. Tusen takk for awarden, Marit! Ha en kjempeflott hobbyuke!

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.