lørdag 31. januar 2009

Ekorn og eikeblad votter / Squirrel and oak mittens


Så var det vottene som var ferdige. De heter ekorn og eikeblad votter. Litt morsomt med et par votter med forskjellige motiv på høyre og venstre vott. Mønsteret er fra Hello Yarn. Jeg strikket dem i Viking Sportsgarn på pinner 3.5.

Here are the ready mittens. Squirrel and oak mittens. Funny with a pair of mittens with different pattern on the left and the right hand. The pattern is from Hello Yarn. I knitted them with Viking Sportsgarn on needles 3.5.

8 kommentarer:

  1. hallo my dear, they're really nice! the squirrel is just sweet!
    have a nice sunday
    hugs

    SvarSlett
  2. Hei, Marit
    Flotte votter - jeg synes også det var artig med forskjellig motiv på votteparet. Se at årstallet også er strikket på.
    Ha en fin dag - hilsen Jannicke

    SvarSlett
  3. Thaks for your comment, your blog is very nice.

    I hope we can usually visit us.

    Thank you

    Helen

    SvarSlett
  4. Thank you for the kind comment on my blog. Your work is lovely. Love those mittens! The second veranda views is printed off and I must start on it soon. Will be back to check your next one. Take care and God bless.

    SvarSlett
  5. Flotte votter med et artige motiv.

    SvarSlett
  6. Nok et par med fine votter. Jeg har noen forskjellige sånne mønster og garn som har ligget på vent i 4 år. Kanskje jeg skulle prøve meg på et par. Tenk om døgnet hadde noen flere timer til sånne lyst til å gjøre prosjekter.

    SvarSlett
  7. Her inne var det mye lekkert & spennende å se!

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.