tirsdag 20. januar 2009

Forkle / Apron


Når man sitter og surfer og titter på stoffbutikker på internett hender det at man faller helt for et stoff som man bare MÅ ha. Og hva gjør man når man har kjøpt et stoff som dette? 

When surfing at fabric stores at internet you can sometimes fall in love with a fabric and you MUST have it. And what do you do when you buy a fabric like this?

Syr et forkle selvfølgelig! Jeg er av dem som ikke kan lage mat uten å kline meg til, så jeg bruker alltid forkle, og da er det jo morsomt å ha et slikt forkle som dette!

Sewing an apron, of course! I am one of those who can't cook without  getting dirty,  so I always use an apron on, and then it is fun to have an apron like this!

5 kommentarer:

  1. Så morsomt det ble:-) Du er utrolig kreativ! Skal ha strikkekveld hjemme hos meg onsdag 4. februar - har du lyst å komme?
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Hei, Marit! Du ble jo fin i forkle-forkledet ditt! Jeg er for første gang innom deg, og du har mange jern i ilden, ser jeg. Jeg kommer nok igjen for å se nøyere!

    SvarSlett
  3. Forstår jo inderlig godt hvorfor du falt pladask for dette!
    Med et sånt flott forkle kunne man beint fram få lyst til å lage litt mat...

    SvarSlett
  4. schön,immer toll wenn man Fotos sieht,jetzt weiss ich wie du aussiehst,die Schürze gefällt mir gruss

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.