fredag 16. januar 2009

Oppheng med koppeunderlag / Wallhanging with cup coasters



For lenge siden ble jeg med på en Pay it forward, og Inger Lise har måttet vente lenge på å få gaven sin. Endelig har jeg fått laget og sendt den. Det er et veggoppheng med 4 koppeunderlag til å henge på den. Jeg fant mønsteret her på Quick Quilts. Der er mange fine gratismønstre.

Long time ago I joined a Pay it forward, and Inger Lise had to wait a long time to get  her gift from me. At last I have got it done and sent it to her. It is a wallhanging with 4 coasters to hang on it. I found the pattern here at Quick Quilters. There are many nice free patterns.

7 kommentarer:

  1. Så fint at du kommer på Solli Kro, da:-) Så du hadde skrevet innlegg på Hobbyboden:-) Skulle hatt navnelapp på oss, så vi visste hvem den enkelte var:-) Jeg er jo helt ny, både her i Sarpsborg, og på Solli Kro!
    Ha ei fin helg - og forresten, det veggopphenget var kjempekoselig:-)

    SvarSlett
  2. Heisan, så flott veggoppheng! Synes den snømannduken var nydelig. Ha ei super helg.

    SvarSlett
  3. Hei Marit.
    Oj,oj for et fint veggoppheng.
    Nå sko eg ønska eg konne sy.
    Detta likte eg knall gått.
    Nyyyyyydeligt.

    SvarSlett
  4. really really nice!!! i love hearts you know! and cups too, hugs!

    SvarSlett
  5. Takk for koselig treff - og morsomt å se dere alle!
    Nå er det natta her omsider, har lagt ut noen stemningsbilder fra treffet på bloggen min.
    Ha ei fin natt!

    SvarSlett
  6. Takk for koselig hilsen i bloggen min - og for en koselig titt i din blogg! Ha en ny god hobbyuke, Marit!

    SvarSlett
  7. Hei, Marit
    Dette var veldig fint, heldig hun som mottar dette i posten; den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

    Ha en fin dag - hilsen Jannicke (Troja)

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.