lørdag 6. november 2021

AUTUMN AT FORNEBU /HØST PÅ FORNEBU


På torsdag skulle min kjære til noen forberedende undersøkelser på Radiumhospitalet tidlig på morgenen. For å slippe å kjøre i morgenrushet inn til Oslo dro vi inn til Oslo på onsdag.  Vi gjorde det til en  liten ferietur og overnattet på hotell på Fornebu. Det gjorde godt å komme ut og gå en fin tur langs vannet der. Det nærmet seg solnedgang og var så fint kveldslys. Det er viktig  å lage gode opplevelser når livet er litt stritt. 

On Thursday, my dear was going to some preparatory examinations at Radiumhospitalet early in the morning. To avoid driving in the morning rush into Oslo, we went to Oslo on Wednesday. We made it to a little holiday trip and spent the night at a hotel on Fornebu. It was very nice to  walk along the sea there. It was close to sunset and it was such a beautiful evening light.  It is important  to create good experiences when life is a bit rough.









På torsdagen var det nydelig sol og skyfri himmel. Så mens han var på Radiumhospitalet gikk jeg mer tur på Fornebu. On Thursday it was beautiful sun and blue sky. So while he was at Radiumhospitalet I spent more time walking at Fornebu. 


Det var så fint og varmt i sola så jeg kunne sitte med strikketøyet og se på utsikten. Hva jeg strikker nå kommer i neste blogginnlegg 😊 It was so nice and warm in the sun so I could sit with the knitting and look at the view. What I am knitting will come in my next blog post 😊


10 kommentarer:

  1. I hope all of the hospital tests are good news for you and your sweetheart. Your images are beautiful. Yes, it's important to enjoy and share every moment. Your new hat is beautiful. I look forward to seeing it finished. :) Hugs from Ohio.

    SvarSlett
  2. Such a lovely place to walk. It's nice that you could make it into a mini holiday in spite of the reason for having to go there. Hopefully all goes well.

    SvarSlett
  3. I hope the exams went well. Anything medical can be stressing. I don't know what to guess what you are making! A sock or a mitten? Maybe a cell phone holder? I love the colors.

    SvarSlett
  4. What a lovely spot to take a little time out from things. It is always concerning when we have loved ones who are not well, but you are so right, it is good to balance the rough times with some good memories.
    Hugz, Mxx

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg fant tilfeldigvis bloggen din og la meg til som følger. Jeg er på samme alder som deg og blogger selv om kunst og kultur, kvinnesak, litteratur osv. osv. Jeg er nettopp ferdig med å brodere bunad til mitt barnebarn som skal konfirmeres til våren, så jeg tror vi har en del felles interesser. Nå har jeg nettopp vært i Oslo og besøkt sønnen min med familie der. Da benyttet vi også anledningen til å besøke det nye Munchmuseet. Det blogger jeg om nå. Hilsen Jorun

    SvarSlett
  6. Hei igjen! Nå så jeg plutselig at du følger min blogg! Jeg må oppdatere blogglisten min! :D

    SvarSlett
  7. Hope your husband exams went well.
    It’s a nice place to sit and knit. I will have a look at you knitting in your next post. Is it socks?

    SvarSlett
  8. Fantastiske bilder. Takk kjære Marit.
    Jeg vet ikke helt hva du strikker, kanskje votter som bli tovet??? De to fargene er flotte.
    Mange hilsener til deg med min best ønsker.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  9. Håper virkelig det gikk bra med mannen din❤️ Så fine bilder - det gjør godt å se vakker natur når man møter motgang og blir engstelig. Takk for turen💚

    SvarSlett
  10. Ser det er ei stund siden jeg leste blogger, men det er alltid kjekt å se innom hos deg. Fine bilder hver gang.

    Ønsker deg ei fin uke!

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.