lørdag 16. mars 2019

Sokker og kjærlighet / Socks and love

Nye sokker ferdig! De heter When Doves Cry. Jeg er ikke helt fornøyd med garnet, nøstet så veldig fint ut med fine farger. Men synes ikke fargeskiftene ble helt fine på sokker. Jeg tror det passer bedre til sjal. Jeg har et par nøster til av det, og de satser jeg på å bruke til sjal. Garnet var også veldig tynt noen steder, så jeg er usikker på hvordan slitestyrken er. Jeg vil bruke disse sokkene selv, så ikke en eventuell kjøper blir skuffet. Garnet heter Magic Sock Yarn, og er fra Mayflower. Så det er et velkjent merke.
New socks finished! They're called When Doves Cry. I am not completely satisfied with the yarn, it   looked nice with beautiful colors. But do not think the color changes were perfectly  on socks. I think it fits better with shawls. I have some more of it, and I will use that for shawls. The yarn was also very thin in some places, so I'm not sure how durable it is. I want to use these socks myself, so not any buyer gets disappointed. The yarn is called Magic Sock Yarn and is from Mayflower. So it is a well known brand.

WHEN DOVES CRY
Sokker nr. 8 - 2019

Design: Knitty Melissa
Garn: Magic Sock Yarn 65g
Pinner: 2,25mm

Marsutfordring på Sock Knitters Anonymous:
Tema: Musikk. When Doves Cry,  er en sang av Prince.

















Snøen som kom forrige uke er ikke helt borte enda. Forrige søndag var det fint å sitte i sola å strikke, det satte katten vår Iris også pris på. The snow that came last week is not completely gone yet. Last Sunday it was nice to sit in the sun to knit, our cat Iris also appreciated it.








Idag har min kjære mann og jeg 45 års jubileum for første gang vi møttes,  det var kjærlighet ved første blikk 💖, og den varer ennå!! Vi har feiret dagen på vår typiske måte, med tur på Vister, og skolebrød 😊. Today my dear husband and I have a 45 year anniversary for the first time we met, it was love at first sight 💖, and it still lasts !! We have celebrated the day in our typical way, with a trip to Vister, and the cake "school bread" 😊.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.