søndag 3. april 2022

VIEWS FROM OUR WINDOW

KVELDSUTSIKT FRA VINDUET VÅRT  / EVENING VIEW FROM OUR WINDOW
 


 Det har vært noen fantastiske solnedganger i det siste. There have been some amazing sunsets lately.






Jeg sydde jo en veske for en måned siden som  ikke ble helt slik jeg tenkte. Nå har jeg sydd en ny som er sånn Mathildes sommerveske fra  AnnAka skal være. Når jeg skal gi den bort må jeg være helt fornøyd med den. I sewed a bag a month ago that did not turn out quite as I thought. Now I have sewn a new one that is how Mathilde's summer bag from AnnAka should be. When I am going to give it away, I have to be completely happy with it.







Bjørnlisokkene er ferdige og jeg synes de er så fine! Mønsteret fra Marit H. Bergsrønning er så fint. Og fargen Kobber fra Garnbutikken Fortuna har en så flott farge og glans. The Bjørnlisokks are finished and I think they are so nice! The pattern from Marit H. Bergsrønning is beautiful.  And the color Copper from Garnbutikken Fortuna has such a great color.  





Strikking i vårsola! 
Knitting in the spring sun!




8 kommentarer:

  1. A nice picture of you sitting in the sunshine and knitting!!
    The latest cloth bag is lovely especially with the cute ruffled edge.

    SvarSlett
  2. You look so happy and content sitting in the sun and knitting :)
    The bag you made is very pretty and I love the colour of your new socks.

    SvarSlett
  3. Vår i vente hos deg, nyt vår sola! Vakker solnedgang. Så fin veske og sokker!

    SvarSlett
  4. Kjempefine sokker, og den veska di er rålekker! Nyt våren der du er! Her snør det i dag, kanskje hos deg også? April er lunefull...

    God påske fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Nydelige solnedganger, vi har dem her på Helgelandskysten også nå. Fin veske, og flotte sokker i kobberfarge. Jeg prøvde også å sitte ute i sola, men det var kaldt. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  6. Så vakkert bilde av solnedgangen❣️ Så flott veske du har sydd. Du er så flink. De sokkene er nydelige. Små kunstverk med så mange detaljer🙌 Nyt våren når den kommer for fullt☀️❤️

    SvarSlett
  7. Så koselige ting du lager! Vakker og praktisk veske og for noen deilige labber! :) Ønsker deg god påske!

    SvarSlett
  8. I just love seeing the socks you make! They look so comfy cozy. :)

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.