fredag 14. desember 2012

Adventskalender med votter / Advent calendar with mittens

Da var endelig adventskalenderen med 24 små votter ferdig! Jeg begynte på den i januar så jeg skulle få den ferdig til desember. Det var bare de to siste vottene som manglet, men de ble altså ikke ferdige før i dag!
At last the advent calendar with 24 little mittens are finished! I started it in January so I should get it finished until December. It was only the last two mittens that were missing, but they were  not completed until today!


Og alle 24 vottene er forskjellige på baksiden! Det er Dalegarn som har laget mønsteret, jeg fant det i Familien. Hver vott er bare 11cm. And all the 24 mittens are different on the back! Dalegarn has made the pattern .  Each mitten is only 11cm.



11 kommentarer:

  1. Det ble en flott kalender.
    Fint å ha den på trappegelenderet.
    Ha en herlig førjulslørdag :)

    SvarSlett
  2. For et arbeid! Men det ble en kjempefin kalender! :)
    Takk for gode ord på bloggen min.

    SvarSlett
  3. Du kor flink du er. Så lite og så masse mønster. jeg må ha det litt lettvint jeg.
    KLem

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Så søte de er! Og så fint du har hengt dem opp! Tusen takk for bursdagshilsen! -Margit-

    SvarSlett
  6. Så nydelige! Shit, nå kjente jeg at jeg ble imponert:)

    SvarSlett
  7. Så fantastisk fin!! Imponert over at alle vottene har tall!! Ble veldig fint å henge den i trappa!!!
    Siri

    SvarSlett
  8. Har du lyst til å dele oppskriften

    SvarSlett
  9. Jeg er også nysgjerrig på oppskrift. Deler du?svar gjerne på
    ing-maris.kennel@live.no

    Vennlig hilsen
    Inger Marie Johansen

    SvarSlett
  10. Dere kan laste ned oppskriften gratis fra Dale Garn. Se linken her under.

    https://dalegarn.no/katalog/dg235-jul/

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.