onsdag 17. juni 2009

BARNDOMSHJEM / MY CHILDHOOD'S HOME


Dette er  ikke håndarbeids eller hobbybilder, men har lyst til å dele noen bilder fra det vakre stedet hvor jeg vokste opp. Barndomshjemmet mitt ligger på Vestre Sandøya, en liten idyllisk øy utenfor Tvedestrand. Nå er det brødrene mine som har huset som feriested. For et par uker siden feiret den ene broren min 60 årsdagen sin der sammen med oss søskna og noen av søskenbarna våre. Det var en vakker dag og veldig koselig å være sammen med familien og friske opp gamle minner.

I wanted to share some photos from the beautiful place where I lived as a child and grew up. My childhood's home is at Vestre Sandøya, a small idyllic island close to Tvedestrand. Now my brothers have the house as a summer home. A couple of weeks ago one of my brothers celebrated his 60years birthday there. It was a beautiful day and very nice to be with some of our cousins and talk about good old days.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.