onsdag 27. februar 2008

Strikkepinne-etui og bilde/Knitting needles keeper and a wall hanging



Jeg er i det praktiske hjørnet for tiden og nå har jeg laget meg et
strikkepinne etui. Det er laget etter mønster fra Quilteposten.
Det er laget av restestrimler, en fin måte å få brukt noen rester på.
Jeg tror de fleste av disse restene er ca. 20-25 år gamle!
Det ble også et lite fargerikt bilde til min kjære mann.
I am in the practical mood these days and now I have made a keeper
for my knitting needles. It is made from a pattern from Quilteposten.
It is madewith scraps, a good way to get used some scraps. I think
these scraps are about 20-25 years old!
And I made a colorful little wall hanging for my dear husband. 

1 kommentar:

  1. Another grey cat on an ironing board! Great cat minds think alike. http://ahbrooke.blogspot.com/2008/02/ironing-board-confession.html

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.