lørdag 16. februar 2008

Overraskelse i posten/ surprise in the mail


Jeg fikk en flott bursdagsgave fra min
brevvenninne i Australia. Et nydelig Stitchery
brodersett. Og til min overraskelse var det henne
som hadde designet det! Jeg visste ikke at jeg hadde
en så talentfull venn. En fantastisk gave å få.
Settene er fra "Stiched Up Angel"
og jeg fant ut at de kan kjøpes her Cyntias Ark.
I got a great birthday gift from my penpal in 
Australia. A beautiful Stitchery kit. And to my surprise
it was her that had designed it! I didn't know I had such a
talented friend. A wonderful gift to get. The kits are from
"Stitched Up Angel", and you can find them here Cyntias Ark.

2 kommentarer:

  1. how cute this kit is! very funny..but what's the cup? i can't understand, maybe a card?
    Chiara

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar på bloggen min. Flotte bøker du har har fått tak. Har de samme selv, men de er ikke så mye brukt. Det er dette med tiden som mangelvare, det er så mye en har lyst til. Ha ei fin uke.

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.