lørdag 9. februar 2008

KAFFEN ER KLAR



Historien om dette bildet begynte en morgen mannen min var tidlig oppe og hadde laget kaffen før jeg sto opp. Da hadde 
han tegnet en lapp om at kaffen var klar. Så skrev jeg "takk takk " med hjerte på. 
En dag senere brukte han samme lappen og da var det sønnen vår 
som kom først til ferdig kaffe. Og da skrev han "Takker".  Etter å ha 
prøvd meg på stitchery, tenkte jeg at denne måtte jo bli et fint motiv!
Så jeg scannet og forstørret den litt og her er resultatet.

The history about this stitchery started one morning my husband was 
up early and had made the coffee ready before I got up. So he made a 
notice to me about that the coffee was ready. Then I wrote "thank you,
thank you", with a heart. Some 
days later he used the same notice and it was our son that came first to
ready coffee. And he wrote "Thanks". After  trying stitchery, I thought 
this would be a nice motif! So I scanned it and enlarged it a little , and 
here is the result.

4 kommentarer:

  1. That is the sweetest little coaster ever.
    Your husband sounds such a lovely man :)
    Enjoy your coffee every day!

    Margaret

    SvarSlett
  2. Du verden så flott denne var,også så personlig, koselig mann du har som varter deg litt opp..Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. So nice! The idea of making a stitchery from this family scene is absolutely sweet. Good Marit!
    Chiara

    SvarSlett
  4. Virkelig søt og søtt gjort. God ide.

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.