lørdag 23. februar 2008

Oppdateringer



Så var det tid for litt oppdateringer.
Jeg har tatt i bruk mine to nye bøker. Lagde først 
 en liten nålemappe fra Tildas Hus. Så lagde jeg 
sylomme til å henge over sofaarmlenet, fra den andre 
boka. På sylomma fikk jeg ikke de oppgitte målene til 
å stemme. Vet ikke om jeg misforsto eller om det var feil.
Jeg fikk ihvertfall tilpasset det så det ble riktig. Er veldig
fornøyd med begge to, praktisk å bruke.
Time for updating. I have started to use my two new books.
First I made a little pin case from Tildas Hus. Then I made
a "sewing pocket" to hang over the arm rest on the sofa, 
from the other book. On that pocket I didn't get the measures 
to fit. I don't know if I misunderstood or if the measures were 
wrong. I got it adjusted to be right. I am very pleased with both of them,
very useful.

1 kommentar:

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.