lørdag 23. februar 2008

Oppdateringer



Så var det tid for litt oppdateringer.
Jeg har tatt i bruk mine to nye bøker. Lagde først 
 en liten nålemappe fra Tildas Hus. Så lagde jeg 
sylomme til å henge over sofaarmlenet, fra den andre 
boka. På sylomma fikk jeg ikke de oppgitte målene til 
å stemme. Vet ikke om jeg misforsto eller om det var feil.
Jeg fikk ihvertfall tilpasset det så det ble riktig. Er veldig
fornøyd med begge to, praktisk å bruke.
Time for updating. I have started to use my two new books.
First I made a little pin case from Tildas Hus. Then I made
a "sewing pocket" to hang over the arm rest on the sofa, 
from the other book. On that pocket I didn't get the measures 
to fit. I don't know if I misunderstood or if the measures were 
wrong. I got it adjusted to be right. I am very pleased with both of them,
very useful.

1 kommentar:

chiara sa...

very nice and useful, you're right!
bye
Chiara