lørdag 6. januar 2024

MY CRAFTING IN 2023 /MITT HÅNDARBEIDSÅR 2023

Det er tid for en oppsummering av håndarbeidsåret 2023. For 2023 hadde jeg satt meg som mål å fullføre 30 strikkeprosjekter. Jeg hadde 34 ferdige prosjekter! 

It's time for a summary of the craft year 2023. For 2023, I had set myself the goal of completing 30 knitting projects. I had 34 completed projects!

17 PAR SOKKER  /17 PAIR OF SOCKS


Det jeg liker best å strikke er sokker, men ble overrasket over at jeg hadde strikket så mange.  My favorite thing to knit is socks, but I was surprised that I had knitted so many.


















4 PAR VOTTER / 4 PAIRS OF  MITTENS 

3 GENSERE OG 1 JAKKE / 3 SWEATERS AND 1 CARDIGAN

3 LUER OG 1 HALS / 3 HATS AND 1 COWL

4 SJAL / 4 SHAWLS




Og til slutt  1 babyjakke. At last 1 baby jacket

SYDDE PROSJEKTER /SEWING PROJECTS
1 veggteppe, 6 prosjekt strikkeposer, 2 x 6 krusmatter, 4 vesker
1 wall hanging, 6 project knitting bags, 2 x 6 mug rugs, 4 bags


Og tre ganger solfarging av garn.
And three times solar dyeing of yarn. 











10 kommentarer:

  1. Happy New Year! And congratulations for all your work! It’s quite a lot. I love all but the mittens are very nice.

    SvarSlett
  2. That's 60 things - more than one a week. What a fantastic output - well done!

    SvarSlett
  3. 60 items, what a fantastic output. That's more than one item each week. Well done

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you, but it was only 34 finished projects :)

      Slett
  4. You are an amazing knitter!! I also like the pretty bags and mug-rugs that you sew. You more than reached your goal of 30 projects. Congratulations 🎈🎈🎈

    SvarSlett
  5. Flott, kjære Marit, du har virkelig fått til mye det siste året og gledet deg selv og andre.
    Det jeg liker best er å lage noe vakkert og gi det til noen jeg elsker.
    Jeg syntes ullfargeprosjektet ditt var spennende og spesielt avslutningen med de vakre gule sokkene.
    Alle gode ønsker til deg og dine kjære for det nye året 2024.
    Det blir fantastisk å se hva kommer med nål og tråd.
    En klem til deg fra Viola

    SvarSlett
  6. Beautiful items and I love your knitted socks, mittens, shawls and sweaters! I used to do a lot of knitting when I lived in Norway. Interesting about solar dyeing, the colors turned out really nice.

    SvarSlett
  7. Goodness me! So many beautiful things in just 1 year! Awesome

    SvarSlett
  8. For en fantastisk produksjon! Så mye fint! Og så praktisk og brukbart! Og så moro med farging av garn! Jeg har begynt å brodere på Strandamaleribroderi som jeg skrev om før jul. Det er helt annerledes enn noe jeg har brodert før, men egentlig ganske enkelt og fort. Jeg er bare avhengig av å gjøre det mens det er dagslys, for jeg ser så dårlig i mørket. Og egentlig holder jeg jo på å brodere romsdalsbunad til datteren min. Den har fått en liten pause nå. Det er bra vi har noe å henge fingrene i :)

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.