tirsdag 8. juli 2008

Se hva jeg skal lage! /Look what I am going to make!


Da våre tre gutter var små var de veldig glad i boken om "Den lille larven aldri mett". Jeg syntes det var så morsomt da jeg så at det var laget stoff med mønster fra den. Og da jeg kom over dette settet med stoff + quilteblad med mønster til å sy teppe, klarte jeg ikke å motstå fristelsen :-). Så jeg får håpe jeg blir bestemor en gang i fremtiden! For guttene er 19, 25 og 31 nå, og vel litt for store til dette teppet........ men mamma blir aldri voksen. Ha ha... Den eldste sønnen mente at jeg burde lage noen hull i teppet også, så det skulle bli riktig. Nå får stoffet ligge og vente på høstkvelder med mer tid til å sy.

When our three boys were small they loved the book about "The very hungry carterpillar". I thought it was so fun when I saw there had been made fabrics from it.  When I found this kit with fabrics and a quilt magazine with pattern for the quilt, I couldn't resist the temptation :-). So I hope I will be grandmother some day in the future! Because my boys are 19, 25 and 31 now, and a little too big for this quilt...... it is just mother that never grows up. Ha ha... The oldest son said I should make some holes in it too, to be real. Now the fabrics have to wait for fall nights when there is more time to sew.

1 kommentar:

  1. It's sooooo nice, that you sew it for a boy who haven't been born yet:)) Great quilt, seems that you'll have many stitches with it... Go on, I'm very curious to the upshot:))

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.