mandag 25. mai 2009

GIVE AWAY - 1 1/2 års jubileum, 12000 besøkende og 200 innlegg/ 1 1/2 years blogaversary, 12000 visitors and 200 posts


Jeg nevnte i et tidligere innlegg at jeg har passert 12000 besøkende på bloggen min, og jeg har passert 200 blogginnlegg. I januar hadde jeg egentlig 1 års blogg jubileum, men jeg glemte det bort. Så nå tenkte jeg at jeg kunne slå alt sammen og ta en skikkelig feiring, da blir det feiring av 1 1/2 års jubileum, 12000 besøkende og 200 innlegg! Jeg har veldig mye glede av bloggen og alle hyggelige hilsener og kommentarer fra bloggvenner i både Norge og utland. Tusen takk til dere alle!  Derfor vil jeg gjerne gi bort en sommerveske til en av dere som legger igjen kommentar på dette innlegget. Vesken er sydd etter AnnAkas Mathildes sommerveske mønster, men med noen små forenklinger av lommene for å bruke noen"Charm Pack" stoffbiter fra Moda som jeg hadde. Jeg kjøpte to slike pakker med 5" stoffbiter, en av hvert stoff i en stoffserie. Det var så mange fine sommerlige blomsterstoffer og jeg hadde lyst til å kjøpe mer av noen av dem, men oppdaget at det måtte være en utgående serie. Etter en del surfing fikk jeg likevel tak i to av dem.

 Som dere ser har jeg også feiret med å fornye bloggen min!

I said in an earlier post that I had passed 12000 visitors on my blog, and I have passed 200 blogposts. In january I had 1 year blogaversary, but forgot to celebrate. So now I thought I would have a real big celebration, 1 1/2 years anniversary, 12000 visitors and 200 posts! I enjoy so much to blog and all the nice greatings and comments from blogfriends in Norway and all over the world. Thank you so much all of you! Therefor I will give away a summerbag to one of you that leave a comment to this post. The bag is made from AnnaKa's pattern Mathildes summerbag, but with a small change at the pockets  so I could use some Charm Pack squares from Moda. I bought two Charm  Packs with beautiful flower fabrics, I wanted to buy more fabric of some of them. But I think they must be an "out going" collection, they were hard to find. After some surfing I found two of them.

As you can see I have also celebrated with renewing my blog!

Her er veska du kan vinne i mitt bloggjubileum lotteri. Du kan legge igjen kommentar til dette innlegget eller i gjesteboka, men du må ha en blogg eller mailadresse jeg kan nå deg på hvis du skulle være den heldige. Trekningen vil bli mandag 8. juni, to uker fra nå. Link gjerne om det på bloggen din, da får du et ekstra lodd. 

Here is the bag you can win in my blogaversary Give away. You can leave a comment to this post or in the guestbook, but you must have a blog or a mail adress where I can reach you if you should be the lucky one. The drawing will be on Monday June 8., two weeks from now. If you post about it on your blog you will get one extra chance. 

FLERE GAVEUTDELINGER /MORE GIVE AWAYS

Det er mange jubileer på gang nå, hos Heidi kan du vinne fine maskemarkører eller ørepynt.

Hos Laila på Tankespinn og fargeklatter er det bøker å vinne.

46 kommentarer:

  1. Gratulerer med jubileet - klart jeg vil være med på trekningen. Linker til deg i bloggen min.

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Linker til deg i bloggen min.
    Nydelig veske! En kan jo håpe....

    SvarSlett
  3. Gratulerer med jubileet! Flott premie, så dette vil jeg såklart være med på! Har linket i bloggen min.

    Har forresten en liten konkurranse og minifeiring selv, hvis du vil delta :)

    SvarSlett
  4. here I am, obviously!
    hugs and best wishes!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med jubiléer av flere slag! Jeg vil selvsagt være med påtrekningen. Linker til deg på bloggen min så flere får muligheten til å vinne den fine veska.

    SvarSlett
  6. Hei, denne var jammen fin du, linker til deg i bloggen min.

    SvarSlett
  7. Gratulere med jubileet :0)
    Kjempe fin veske, den vil jeg gjerne vinne. Jeg linker deg til bloggen min.
    Ha en fin uke :0)(0:

    SvarSlett
  8. Congratulations on your anniversary and milestones! You have a lovely blog and your giveaway is beautiful! My favorite colors too!

    SvarSlett
  9. Gratulere med jubileet.

    Selvfølgeli linker jeg også :-) Kjempeflott veske. Den skulle jeg gjerne ha vunnet :-)

    SvarSlett
  10. hei, har ikke vært her før, kom hit via Jorunn's hobby. Masse kjempefint du hadde i bloggen din, rålekker veske. Ha ei fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  11. Gratulerer med jubileet i denne flotte bloggen din :-)
    Ettersom trekninga skal foregå på bursdagen min kan jeg ikke motstå fristelsen: Jeg tester vinnerlykka. Dette er ei veske jeg mer enn gjerne svinser rundt med. Jeg elsker vesker, og ungene lurer på om jeg ikke snart har mange nok... Neeeeida!
    Ha en fin, fin tirsdag!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  12. Gratulerer med de tre jubileene! Herlig sommerveske du har sydd. Blir glad bare av å se på den. Synes babyjakka i forrige innlegg ble skikkelig fin.

    SvarSlett
  13. Gratulerer med jubileum.
    Fin ny design du har fått på bloggen din.
    Denne veska var flott, og jeg vil gjerne være med i trekning.

    SvarSlett
  14. Gratulere så mye med jubileet. Gleder meg til jeg kommer så langt med mitt bloggeliv som du har kommet:)

    SvarSlett
  15. Gratulerer med flere feiringer.
    Være med på trekning vil en jo.
    Gir beskjed visst jeg rekker å linke til deg.
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  16. Gratulerer med jubileet. Kjempefin blogg du har og veska du skal gi bort er lekker så jeg vil gjerne være med i trekningen.

    SvarSlett
  17. Gratulere med jubileumer i massevis.
    Likte godt veska jeg :)
    Skal lage en link til deg i bloggen min for det er absolutt verd for alle å ta en tur på besøk til deg:)

    SvarSlett
  18. Gratulerer!!Kjempehyggelig blogg du har, og en fantastisk veske du hadde laget!Jeg titter gjerne innom igjen.Og jeg skla fortelle flere om den flotte bloggen din. Ha en strålende uke videre!!Hilsen fra sørlandet.

    SvarSlett
  19. GRATULERER.
    Vesken var nydelig, Jeg vil gjern være med .Skal prøve om jeg får til å linke
    Klem

    SvarSlett
  20. HGratulerer Marit:-) Ikke rart du har hatt så mange besøkende og kommentarer. Bloggen din er helt super:-)Dette kan du!!!

    SvarSlett
  21. Hej!
    Gratulerar till jubileet.
    Självklart vill jag vara med i din tävling och jag länkar med bild från min blogg.
    Hittade hit via Heidi.
    Jag har också tävling på min blogg nu. Välkommen dit.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  22. Gratulerer med jubileum, så gøy! Klart jeg vil være med, synes det er spennende med slike små konkurranser i bloggene jeg, de krydrer bloggen litt! Fristende premie du frister med også, spesiellt for en som er veske glad!

    SvarSlett
  23. Gratulerer med jubileum du også! Er det ikke moro???!!

    SvarSlett
  24. Kjempe fin veske. Det er et herligt møster. Gratulerer med alle dine jubileer ;o)
    Jeg har enda ikke skjønt hvordan man linker....

    SvarSlett
  25. Gratulerer med blog makeover og jubileum.
    Flott veske!

    SvarSlett
  26. gratulation, zu deinem Blog Jubiläum, liebe grüsse Chris

    SvarSlett
  27. Flott blogg du har og gratulerer med jubileet. Vesken du har laget er lekker, blir gjerne med på trekningen :-)

    SvarSlett
  28. Jeg vil gjerne være med! Og jeg linker til deg på min blogg!

    SvarSlett
  29. Åh, så nydelig veske! Du er en sann mester med vesker - her dukker den ene vakre etter den andre opp:-) Du kan tro jeg er misunnelig... :-)
    Hadde vært koselig med et Solli-treff igjen, men det er lite aktivitet på Østfold-gruppen for tiden... Håper vi får det til:-)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  30. Det var da en usedvandlig lekker vekse. Heldig den som vinner den.

    SvarSlett
  31. Kjempefin veske!!!
    Her vil eg gjerne vere med......

    SvarSlett
  32. Kjempefin veske du har laget. Gratulerer med jubileum....
    Link til siden din har jeg hatt lenge da jeg stadig er innom bloggen din og kikker...

    SvarSlett
  33. ),O
    lö,)
    l),
    l
    Hei, jeg snublet inn via Stubbetufsa.
    Gratulerer, jøss....lurer på om jeg blir på blogg så lenge!
    Jeg blir veldig gjerne med, for en flott premie. Linker!
    Klem fra M!

    SvarSlett
  34. Ps...
    Jeg har konkurranse også, håper du kommer innom og ser om du vil være med!
    ds.

    SvarSlett
  35. hello,
    this is my first time to your blog, it is very nice,I hope to be coming back to visit,
    congratulations on your blogiversary, and all those wonderful posts.

    SvarSlett
  36. Gratulerer med jubileet.Nydelig veske du lodder ut.Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen og linker til deg.
    Ha ei fin Pinsehelg.

    SvarSlett
  37. Marit, your bag is beautiful. Congratulations on your anniversary and 12000 visiters. Blogland is wonderful. I love reading about the aprons made.
    Keep Stitchen'
    Bonnie

    SvarSlett
  38. Her ble jeg fristet til å gå inn. Har ikke vært her før, men siden jeg ble tipset om dette, og elsker slike trekninger, hopper jeg i det. Gratulerer med både rundt besøkstall og 1 1/2 år på blogg!:-)
    Det er vel å snylte at jeg er innom her nå, og ikke har vært her før. Men hvis du synes, er det helt greit at du lar være å oppføre mitt navn.
    Kjempefin premie! Det hadde vært noe og vunnet!
    Du har forresten en flott blogg! Må nok titte inn her oftere.
    Ha ei god pinsehelg!:-)

    SvarSlett
  39. Just found your blog and like it very much. What a chance that your are just having a give away. So I will give it a try. This bag looks so beautiful.

    SvarSlett
  40. Veska er hjempefin, Kan eg få et lodd snille du? Klem

    SvarSlett
  41. Tillykke med jubilæumet og det flotte besøgs tal.
    Jeg kan ikke modstå fristelsen og må skrive en kommentar ;-).
    Held og lykke med bloggen fremover. Jeg kommer på besøg her igen.

    SvarSlett
  42. Congratulations Marit! Your bag is very pretty and your knitting projects are wonderful!

    SvarSlett
  43. Blir gjerne med! :)

    Har ein konkurranse inne hos meg også :)

    Godklem

    SvarSlett
  44. Åhhh kan man vinne veske? Ikke hvilken som helst heller , denne var jo bare rå lekker - er med æ vettu!
    Skal ordne med link- må bare tenke litt...hvordan var det igjen..?

    SvarSlett
  45. Congratulations on your blogaversary!! Exciting and fun to be in the blog world!! I love your blog and send best wishes to you.
    vonnie

    SvarSlett
  46. Hei kjempe fin veske:)
    Takk for komentaren du la igjen på siden min:) Skal linke deg til;)

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.