torsdag 22. april 2010

Pokal

Jeg har fått denne fine pokalen fra Som dagene går,
og fra Wenche's sysler. Tusen takk til begge to!
Med pokalen følger disse

REGLER:
1.Link til den man har fått pokalen fra
2.Fortell 7 interessante ting om deg selv
3.Send pokalen videre til 7 andre

Punkt 1 er enkelt, det er nå gjort :)
Punkt 2 er verre, hva er interresant om meg ?

 Men her er ihvertfall 7 ting om meg:
Jeg er glad i å strikke og må helst ha et strikketøy i hendene når jeg setter meg ned.
Har alltid med meg strikketøy i veska, vet jo aldri når en kan få bruk for det :)
Når jeg skal sy blir gjerne stoff og fargevalg til etterhvert.
Jeg synes det er morsomt med blogg så det har blitt en ny hobby for meg.
Jeg er glad i å gå tur.
Men ikke å løpe, det føles naturstridig for meg : D
For tiden slanker jeg meg og har til nå gått ned halvparten av de 10 kg som er mitt første mål.

Punkt 3, send pokalen videre til 7 andre.... Jeg har nettopp sendt videre en annen award til 10 stykker og ser at mange har fått denne pokalen også, så jeg velger denne gangen å la den stå åpen. Værsågod til alle flotte blogger, ta den med hvis dere har lyst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.