torsdag 11. mars 2010

SNØREVESKA / NEW BAG

Jeg har sydd meg en ny veske. Denne gangen brukte jeg et mønster fra Bente Malm. Denne veska heter Snøreveska. Jeg satte igang å sy uten helt å ha oversikten over hva jeg trengte for å sy den, så det tok litt tid. Tre ganger måtte jeg stoppe opp fordi det var noe jeg manglet  og måtte kjøpe :) Det er en stor og god veske.  Det er mange detaljer på den. Det er utvendige lommer både foran og bak. Og inni er det glidelåslomme og en stor åpen lomme, og lomme til mobilen. Det er også sydd inn en snor med en karabinkrok på slik at en kan feste nøkkelknippe på den og putte det ned i den store lomma. Dette stoffet med vesker på kjøpte jeg på salg i en nettbutikk for et par år siden. Det er jo et stoff som bare brukes til vesker.
I have made me a new bag. This time I used a pattern from Bente Malm. This bag is called "Snøreveska".  I started to sew without reading well enough of what I needed to sew it, so it took some time. Three times I had to stop because it was something I was missing  and had to buy :) There are many details on it. There are outside pockets in front and behind. And inside a zipper pocket and a large open pocket and pocket for your mobile. There are also sewn into a strap with a hook on where you  can attach the  keys  and put them down in the large pocket. This fabric with bags on  I bought on sale at an online store for a couple of years ago. It's a fabric  that just had to be used for bags.

11 kommentarer:

  1. Hvilken skøn taske, dejligt med så mange detaljer - tasker kan man aldrig få for mange af ;o)

    SvarSlett
  2. Litt av en jobb du har gjort :o)
    Veldig fin og praktisk veske - og nydelig stoff.

    Anne:)

    SvarSlett
  3. Det var en flott veske. Takk for sist. Det var så koselig i Oslo sist helg.

    SvarSlett
  4. For ei skjønn veske. Til og med veskestoff, det likte jeg.
    Noen ganger skulle jeg ønske at jeg var flink til å sy.

    SvarSlett
  5. For en praktisk og fin veske du har sydd. Men det har vært litt av et arbeid med alle detaljene.
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  6. Så flink du er! Veska er kjempestilig!

    SvarSlett
  7. Kjempeflott veske! Imponerende arbeid, spør du meg;)
    Ha ei fin helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Hei.Kjempe nydelig veske.Du er kjempe flink.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil..♥♥

    SvarSlett
  9. Det var litt av en veske!Kjempefin, og det med karabinkrok til nøklene er smart!Fin reportasje du hadde laget fra treffet i Oslo.Jeg kom meg ikke dit, men skal til Stokke i helgen som kommer. Skal du?

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.