torsdag 13. november 2008

Frøken Badegakks Kabelvanter


Det har blitt mest strikking i det siste. Strikketøyet er så greit å ta med overalt. Skal man sy må man jo helst være på syrommet der symaskinen er :)
Jeg har strikket et par pulsvarmere etter Frøken Badegakks kabelvante mønster. Men jeg laget mine litt kortere. Morsomme og enkle og strikke. Jeg brukte Viking Frøyagarn. Oppskrift her.

I have mostly been knitting lately. Knitting is easy to bring with you wherevere you go. To sew you will have to be in the sewing room where the sewing machine is :) I have knitted fingerless mittens from Frøken Badegakk's Mock cable mittens pattern. But I made mine a little shorter than in the original pattern. Nice and easy to knit. I used Viking Frøyagarn. Pattern here, also in English.

4 kommentarer:

  1. Heisann. Flotte Pulsvarmera. Ønsker deg ei fin helg.

    SvarSlett
  2. dear marit! yes, i'm back! it was really nice to meet you and now that I know you it's even better to come and visit your blog! you can't stop knitting uh? yes I found the santa's kit and the other I liked..the shop in Trondheim is much better furnished than the one in Oslo!
    hugs hugs
    Chiara

    SvarSlett
  3. Hei. For noen utrolige stilige pulsvarmere og ellers er det kjempemye flott her. Likte spesielt godt påskehøner og haner. De er lekker;) Ha en fin dag videre.

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.