fredag 20. juni 2008

Hemmelig venn / secret friend


Jeg har jo helt glemt å legge ut bilde av den fine pakken jeg fikk

fra min hemmelige venn på Trådsnella i juni. 3 nøster Mandarin Petit,

med en oppskrift på grytekluter i en gammel teknikk. Og en pose med deilig 

kaffe.  Jeg er allerede igang med å strikke den første grytekluten, morsom å

strikke. 

I have forgot to show the nice gift I got from secret Friend on Trådsnella

in June. 3 balls of cotton yarn, Mandarin Petit, and a pattern for potholders

in an old knitting technique. And a bag with wonderful coffee. I am already

knitting on the first potholder, nice to knit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.