lørdag 25. februar 2017

PETTY HARBOUR SOKKER/SOCKS


Det går unna med sokkestrikkinga mi, men tror ikke jeg kommer til å holde dette tempoet hele året! 😄 Sokkepar nr. 5 i år er  Petty Harbour , mønster gratis på Ravelry. Design er Rayna Curtis.  Et enkelt mønster å strikke. De er strikket av garnet som fikk nest flest stemmer på garnavstemningen på Socks from Stash for februar, så da teller de også denne måneden. Se her.
My sock knitting goes well, but I don't think I will keep this speed all year!
Socks number 5 this year is Petty Harbour , free pattern on Ravelry.  Design Rayna Curtis.  A simple pattern to knit. They are knitted with the yarn that got second most votes in the poll at The February challenge in Socks from Stash. Look here.





PETTY HARBOUR
Design Rayna Curtis
Viking Nordlys 85g
Pinner 2,25
Februar sokker Socks From Stash
Sokker nr 5/2017
Februarurfordring i Socks from Stash

5 kommentarer:

  1. Ja du er veldig flink med sokker strikk Marit. Selvstrikkt det beste for føttene.
    Så deilige mønster du strikker. Fantastisk er sokker også med den vakre navn Krokus
    fra forrige innlegg. I dag kommer solen og 10 grader - søndag jeg så første krokus
    i hagen fra slottparken, dessverre var det ingen sol - kanskje meg må gi innlegg i blogg?
    God uke und hilsen fra meg.

    SvarSlett
  2. Flotte lestar du strikkar, ser mange fine eksemplar
    nedover sidene dine.
    Dei er nok meir eksklusive dine enn mine :)

    Takk for besøk på bloggen min.
    helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  3. These socks have a great rustic look. Wonderful yarn.

    SvarSlett
  4. Flotte sokker! Viking Nordlys gir nydelige plagg, men er ikke så godt å strikke med, synes jeg. Deler seg lett, eller hva synes du?
    Ønsker deg ei fin uke!

    SvarSlett
  5. Jeg er så imponert av dere som strikker så flotte sokker! Ha en herlig lørdags kveld!

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.