fredag 3. desember 2010

LYST TIL Å BLI MED PÅ TUR I SKOGEN? / WANT TO JOIN ME FOR A WALK IN THE WOODS?

Det kommer snart litt mer håndarbeidsbilder også! Men fikk lyst til å vise noen bilder fra skogen hvor jeg og min kjære ofte går tur.  Det er så vakkert nå om dagen med fin sol og litt snø. Sola er ganske lav, kommer så vidt over tretoppene.  Litt kaldt er det, idag var det -10grader da vi gikk. Naturen er vakker til alle årstider.
I will soon show more pictures of projects I have done, but till then I wanted to show some photos from the woods where I and my dear often go for a walk. It is so beautiful these days with nice sun and some snow. The sun is very low at the sky now. It is a  little cold , today it wast -10  C or 14 F, when we went. Nature is beautiful in all seasons. 








11 kommentarer:

  1. Flotte bilder. Fint å gå tur i skogen. Her ligg gradestokken på minus 20.

    SvarSlett
  2. How very pretty! Thank you for sharing the images.

    SvarSlett
  3. How very beautiful. What a wonderful place for a walk.

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder fra en skogstur! Ser så fredfullt ut her! Som om en virkelig føler at Naturen hviler, men likevel har mye å gi til den som vil bruke den! -Margit-

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder !!!
    Legge liksom den rette rammen rundt denne tiden, fredfylt og stemningsfylt :)
    Ha en flott adventshelg
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  6. Ja naturen er alltid vakker, men med det lille snødrysset over trærne, så var det nesten magisk. Det var bare helt nydelige bilder.
    Ønsker deg ei riktig god adventshelg:)

    SvarSlett
  7. Vil gjerne være med på skogstur - om ikke annet så gjennom de stemningsfulle bildene dine. Takk for at du tok oss med på turen! God helg!

    SvarSlett
  8. Så flotte bilder, takk for at jeg fikk være med.
    Jeg ønsker deg en fin helg :0)

    SvarSlett
  9. Hei.NYDELIG.har ikke ord.For aldig nokk av nydelige bilder.VAKKERT.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  10. Koselig med skogtur - jeg gikk mange turer i skogen på Hasle da jeg bodde der. Savnet nok sjøen og fjæra, men nå når jeg ser bildene dine, savner jeg skogen:-) Håper å få tatt en tur nedover i januar, og en liten tur i skogen da også.
    Ha ei super adventstid fortsatt!
    Klem!

    SvarSlett
  11. Hei, Marit
    Så flotte bilder - det er så fredfullt i skogen. Herlig å bare nyte stillheten og sortere tanker og inntrykk.

    Ja, nå er det kaffe på meg også. Nå nyter jeg svart, herlig kaffe men jeg fester trådene som jeg strikket i går kveld. Ønsker deg en fin lørdag. Klem fra meg

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.