tirsdag 29. januar 2008

Nytt prosjekt/New project

  
            

For en stund siden fikk jeg et mønster på et applikert veggbilde som jeg nå har begynt på. Her er et 
bilde av originalen på mønsteret og et av så langt jeg har 
kommet til nå. Jeg visste ikke at kjolene på mitt bilde
skulle bli røde! Det er det som er så morsomt når en 
leker seg med stoffer, en vet ikke alltid når en begynner, 
hvordan det vil bli!

Some time ago I got a pattern to a wall hanging, which I now have started on.
Here is a picture of the original pattern, and one of how far I have come till now.
I didn't know that the dresses on my wall hanging would be red! That is so fun
when you play with fabrics, you never know when you start, what it will end up with!

1 kommentar:

Anni sa...

Tak for hilsen i min blog, fint vægtæppe du er ved at sy, der er nu noget specielt ved engle, dine bliver fine med røde kjoler, glæder mig til at se det færdigt. God weekend.