mandag 1. januar 2018

SOKKER STRIKKET 2017/ SOCKS KNITTED 2017

35 PAR SOKKER
Her er alle sokkene jeg har strikket i 2017 samlet. Jeg har brukt 3119g garn, det meste med garn jeg hadde liggende. Hvis jeg deler garnmengden på 50g's nøster, blir det 62 nøster. Så det har minket på lageret selv om litt nytt har blitt kjøpt inn. Men det er mye garn igjen så jeg må nok satse på et år til med sokkestrikking. Nå har jeg mange fargerike rester, så kanskje jeg må satse på mønsterstrikk. 
35 PAIR OF SOCKS
Here are all the socks I have knitted in 2017. I have used 3119g yarn, mostly  yarn I had stored.  If I divide the  amount of yarn of 50g's balls, it is 62 balls. So it has decreased in my storage even though some new has been purchased. But there's a lot of yarn left, so I think I will have one more  year with sock knitting. 

4 kommentarer:

  1. Et stolt nummer. Du kan virkelig glede, du strikkte vakker sokker. Jeg elsker variasjonen.
    NyttårsKLEM fra meg. Jeg ønsker et godt nytt år, fred, glede og moro og mange vakre inspirasjoner. Gleder meg å lese i blogg din 2018. Beste hilsener fra Viola

    SvarSlett
  2. Her var det mange flotte sokker,
    Sikkert mange glade mottakere.
    Ønsker deg et velsignet godt nytt år. 🌼

    SvarSlett
  3. Du verden, for en produksjon! Her var det mange flotte sokkepar :)
    Ønsker deg et riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  4. Flotte sokker du strikker og selbuvottene er helt fantastiske, så flink du er! Ha en herlig søndag hos deg!
    ผ่านเว็บ B2BET

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.