lørdag 14. april 2012







Jeg har hatt et stoff med fine cupcakes liggende, og like før påske sydde jeg dette cupcake forkleet. Jeg har sett så mange lekre cupcakes rundt på blogger så nå måtte jeg prøve å bake cupcakes en dag i påska. Det er jo veldig mektige kaker så en bør helst være fler til å spise dem. Nytter ikke å bake til bare oss to :) I  had a  nice cupcake fabric,  and just before Easter, I made this cupcake apron. I have seen so many nice cupcakes around the blogs so now I had to try to bake some one day of Easter. It's very "heavy" cakes so it is best to be many to eat them. Not good to make for just the two of us :)






Oppskriftene fant jeg på Det søte liv. Der var det mye å velge i, jeg bakte Magnolia Vanilla cupcakes. Og siden det var påske tenkte jeg at det passet å bake en slag appelsinmuffins, så da falt valget på Orange cupcakes. Vanilla cupcakes ble absolutt favoritten, kjempegode og kan anbefales.  Men mektig! The recipes I found  at  Det søte liv. There was so much to choose from, I baked Magnolia Vanilla cupcakes. And since it was Easter, I thought it was appropriate to bake a kind orange muffins, so the choice fell on Orange cupcakes. Vanilla cupcakes were definitely our favorite, very good and highly recommended. 

Nå må jeg få med et strikkebilde også for å vise at strikkepinnene har ikke helt fått hvile i påska. Her er flere votter ferdige til adventskalenderen. I have to show a knitting picture too so you don't think I have forgot to knit at Easter. Here is some more of the advent calendar mittens


11 kommentarer:

  1. How great! It's all wonderful: cupcakes, apron, and mittens. :) Very nice. Cupcakes are big over here, too. :)

    SvarSlett
  2. Det var et flott forkle. Kjempekoselig.
    Muffinsene ser veldig gode ut.
    Må lage noen til bursdagen min tror jeg.
    Du er jo snart ferdig med kalendervottene dine jeg. Ikke mange igjen nå.
    Ha en herlig søndag :)

    SvarSlett
  3. Forkleet ditt ser kjempefint ut!Passer jo godt med "mat" på et forkle! Og så alle de fine fargene! De Muffinsene ser gode ut, var sikkert godt mottatt av de unge!
    Småvottene blir stadig flere og ser fine ut! Ønsker dere en god søndag!
    Takk for hilsen!
    -Margit-

    SvarSlett
  4. Morsomt stoff å bruke til forkle. Baksten ser helt herlig ut; det frister å prøvebake noen :-).
    Artige votter! Greit å være ute i god tid.
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  5. Tøft forkle og fristende CupCakes. Har lyst og prøve meg jeg også. De små kalendervottene er jo toppers , og du har visst god tid på å bli ferdig... Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  6. Stilig forkle!
    Muffins er godt OG mektig!
    Ha en fin uke! Klem :)

    SvarSlett
  7. Stilig forkle som passet perfekt til cupcakebakingen! Kakene så forresten utrolig gode ut:)

    SvarSlett
  8. Herlige cupcakes, men enig at de er veldig mektige. Men nam, nam, så gode:) Og så ser de jo så lekre ut!
    Forkleet var kjempesøtt, og du kledde det godt. Blir vel mye cupcakes i huset nå:) Når vi skal på strikketur i det fri, så må vi vel ha cupcakes til kaffen:) ?
    Blir forresten flytting i sommer, det er avgjort nå:)

    Ha ei koselig uke!

    SvarSlett
  9. Noen skikkelige lekkerbiskner det der. GODE er de også. Du kan jo bare få ideer til å pynte ved å se på forkleet.
    Koselig adventskalender du lager.

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.