onsdag 13. oktober 2010

Candle Mat Swap



Endelig ble det tid til litt sying igjen!
På Quilting Bloggers har jeg blitt med på en Candle Mat Swap. Der er det mønster til denne lysbrikken som alle skal sy og sende til en annen quilter vi har fått tildelt. Sandi Andersen på bloggen A Legacy of Stitches har laget mønsteret til Candlelight Candlemat. Det er brukt "charm packs", stoffpakker med alle stoffene i en serie kuttet i 5x5 inch firkanter. Min swap partner jeg skal sende til ønsket seg brikke med julestoffer.  Jeg har bestilt to pakker med julestoff, så får jeg se hvilket som blir finest. Mens jeg venter på julestoffene ville jeg prøve å sy en med en charm pack jeg hadde liggende. Disse stoffene er fra serien  Arnold's Attic fra Moda Fabrics, nydelige høststoffer. Den var morsom å sy. Denne brikken er altså ikke med i Candle Mat Swap'en, men jeg tror nok den blir en gave til noen denne også.

Finally it was time for some sewing again!
On Quilting Bloggers I am joining  a Candle Mat Swap. Everyone shall make this  Candle Mat and send to another quilter we have been assigned. Sandi Andersen on the blog A Legacy of Stitches has created the pattern  of Candlelight Candlemat. It is used "charm packs". My swap partner I will send to, wanted a Candle mat in Christmas fabrics. I have ordered two charm packs of Christmas fabric, then I will see what  is best to use. While I'm waiting for the Christmas fabrics I would try to sew one with a charm pack I already had. These fabrics are from the series Arnold's Attic from Moda Fabrics, beautiful fall fabrics. It was fun to sew. This Candle Mat is not included in the Candle Mat Swap, but I think it will become a gift for someone anyway. 


Og så bare måtte jeg jo ha med et høstbilde idag også :
And of course I had to show a fall picture today  too:

8 kommentarer:

  1. Hei.Kjempe fin brikke.Nydelig.Koselig med levende lys.Nydelig bilde.Høsten nydelig.Ønsker deg en riktig fin Onsdagskveld.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Kjempelekker brikke, flotte farger!

    SvarSlett
  3. Hei! Det der er akkurat de fargene jeg liker! Passer jo spesielt med de fargene på denne årstiden! Kjempefin brikke! -Margit-

    SvarSlett
  4. What a pretty mat. Such items make wonderful hostess gifts, too.

    SvarSlett
  5. Hei, Marit Johanne
    Det var en nydelig brikke med skikkelige høstfarger. Jeg har lyst å prøve meg på et lappeteppe, men det blir ikke så avansert quilting som du lager. Ha det bra! Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Så flotte høstfarger det var på denne brikken. Kjempefin.
    Klem

    SvarSlett
  7. Hi!

    I just stopped back to tell you that I left something for you on my blog today. ;)

    Hugs,
    Lois

    SvarSlett
  8. Fine innlegg si,den jeg var her sist. Og flittig er du fortsatt:-) Lommetøfler er praktiske å ha på lur. Og så er du så flink med lappesying, jeg blir helt imponert. Ser at dere er seinere med høsten enn her nord, nå er det rene vintere snart her. I dag så jeg snøslaps i veikantene, og vinterdek!kene er kommet på...
    Ha ei super helg

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.