søndag 11. mai 2008

Byveska / bag


Og så har jeg sydd min første Byveske etter AnnAKas mønster.
Den var morsom å sy og jeg liker den godt, så jeg tror nok det
blir fler etterhvert. Når jeg bare får gjort alt det andre jeg har lyst
til......... Stoffet er fra Ikea. 
Now I have made my first bag called Byveska (Town bag) from
AnnAKa's design. It was nice to make and i like it very much, so
I think I will make some more. When I have got done all the 
other things I want to do.......... The fabric is from Ikea.

4 kommentarer:

  1. Heisann. Er litt seint ute med å ønske deg God Helg- og Pinse. Men dei siste dagane har vore så fine at eg har stort sett vore ute og lite ved datan :) Men i dag er det grått og regn, så da passer det bra med ei bloggbesøkrunde. Kjempe fin veske du har sydd, serviettholder og nydelig babygenser du har strikka.
    Klem fra Ronille

    SvarSlett
  2. very nice!! very modern, you're great with bags too. I see that in Norway Ikea fabrics are completely different..did you receive my mail? just to know, since there were those past problems
    hugs!

    SvarSlett
  3. This bag is very striking in the black and white fabric. Great job!

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.