tirsdag 9. januar 2018

Minner fra 2017 jeg ikke hadde blogget / Memories from 2017 which I had not blogged about


Hvert år får jeg bloggen min som trykket bok via Blog2Print som bursdagsgave fra min kjære mann Bjørn. Da blir det som en årbok med både håndarbeid og opplevelser. Før jeg bestiller boken må jeg få med meg noen oppdateringer av sommerminner som jeg ikke har blogget. I juni var jeg på en tur til Molde. Bodde på hotell Seilet, og hadde en fantastisk utsikt. Every year, I get my blog as a printed book via Blog2Print as a birthday present from my dear husband. Then it will be like a yearbook with both handcraft and experiences. Before I order the book, I have to get some updates of summer memories that I have not blogged. In June I was on a trip to Molde. Stayed at the Seilet Hotel, and had a great view.


Jeg leide bil og hadde flott tur til Atlanterhavsveien. I rented a car and had a great trip to the Atlanterhavsveien.

På veien stoppet jeg også ved Hustad kirke, og Farstad hvor noen av Bjørn's forfedre kom fra. On the way I stopped at Hustad church, and Farstad where some of Bjørn's ancestors came from.

I juli var Torbjørn og Kristian hjemme på ferie, og vi gikk tur til utsiktstårnet på Appelsintoppen. In July Torbjørn and Kristian were home on vacation and we went to Sarpsborg's view tower at Appelsintoppen.

I forbindelse med Olsok var jeg med på pilegrimsvandring fra Skjeberg kirke til Borgarsyssel museum. (Dagstur) In connection with Olsok I participated in pilgrimage from Skjeberg church to Borgarsyssel museum. (Day trip)

I august var Thomas og Julie hjemme på ferie og vi hadde flott tur til Mærrapanna. In August, Thomas and Julie were home on vacation and we had a great trip to Mærrapanna.

Mange fine opplevelser og gode minner å se tilbake på i 2017.
Many good experiences to remember from 2017.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.