søndag 2. februar 2014

Vesken Jenny / The bag Jenny

Endelig var vesken Jenny ferdig! Det var mye pirkearbeid på den, og jeg er litt utålmodig, så jeg tror ikke det blir til at jeg syr flere av denne typen. Men jeg er veldig fornøyd med den nå som den er ferdig. Det er en stor og god veske. Mønsteret er laget av Bente Malm. Finally the bag Jenny is finished! There was much work  on it, and I'm a little impatient, so I do not think  I will sew more of this type. But I am very happy with it now that it's finished. The pattern is made ​​by Bente Malm.





På fronten er det en lomme hvor den øverste delen (lyst stoff) er lokk over lommeåpningen.On the front there is a pocket where the top part (light fabric) is a lid over the pocket opening.












Den har glidelåslukning og inni er det en stor glidelåslomme, og en liten og en stor åpen lomme.  It has a zipper closure and inside there is a large zippered pocket, and one small and one large open pocket.

Og selvfølgelig har jeg sydd inn en tråd med karabinkrok til nøkler :) Jeg lager aldri en veske uten det .And of course I made ​​a thread with carabiner for keys :) I never make a bag without.









Vi har hatt snø noen uker nå, og idag da jeg var ute og måket kunne jeg ikke motstå fristelsen til å lage en snømann! Jeg har hørt at det er viktig å bevare den barnlige gleden :) Nå småregner det og er varmegrader så snart er vel snøen borte igjen. We have had snow a few weeks now, and today when I was out shoveling, I could not resist the temptation to make a snowman! I've heard that it's important to take care of the childlike joy :) Now it is a little rain and  soon  the snow may be gone again.

Her kan du se Grow your blog innlegget. Og her er det give away.
Here you can see the Grow your blog post. And here is the give away.







10 kommentarer:

  1. Ei kjempeflott veske.
    Jeg er heller ikke så tålmodig.
    Men syns du har vært veldig flink
    som har fått til ei så flott
    veske etter mønster. Så tålmodig
    er ikke jeg. Orker ikke sy etter
    mønster. Derfor blir alle mine
    vesker fri fantasi, hehe-
    Koselig snømann da. Her er det
    også varmegrader i dag. Men tviler
    på at snøen blir borte før det kommer enda mer.
    Er meldt kaldt igjen og så mildt,
    Får vente å se hva det blir til.
    Jeg kunne tenkt meg bare veier og vår nå.
    Men det er nok bare en drøm.
    Ha en fortsatt god søndag :)

    SvarSlett
  2. Så hyggelige veske du har syrt, med mye fine extra. Veldig fin.
    Og deilig snømann - jeg liker :-)
    Vi har 1 grad og resten fra snø med mye grøn og brun jord... og litt is.
    I ettermiddag vi var i skogen så herlig. Solen var hele dagen ikke her, men kanskje kommer i morgen.
    Ha en fin kveld Marit og hyggelig nest uke. Klem fra Viola

    SvarSlett
  3. Lekker veske! Praktisk med lommer og karabinkrok, og så synes jeg stoffet er så fint. Blir det ikke flere, må du beholde denne selv!

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. What a beautiful bag! You certainly did a wonderful job with it, too.

    SvarSlett
  5. I can see how much work went into making that beautiful bag, Marit...it looks wonderful! Love your snowman :-)

    SvarSlett
  6. Beautiful bag , I love that it has a zipper and pockets , great job!

    SvarSlett
  7. I love this purse! You are a talented creator!

    SvarSlett
  8. Det var en lekker veske du har sydd! Savner tiden på syrommet, men lettere å dra med strikketøyet når jeg har to travle små… ha en fin helg hos deg!

    SvarSlett
  9. Ei kjempeflott veske du har laga. Vottane i siste innlegg likte eg og godt.

    SvarSlett
  10. Det var en fantastiskt fin väska som Du sytt, tycker jag. Den kan Du vara stolt över "när Du är ute och går på stan" med den hängande över armen!

    Dollandesign

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.