søndag 1. desember 2013

IRISH DREAM SOKKER / SOCKS

Endelig ferdig med en julegave! Disse sokkene heter Irish Dream og mønsteret er fra Drops design. Jeg har modifisert dem litt i forhold til mønsteret. Egentlig skulle det være en bord til øverst, men den droppet jeg. Og jeg strikket hælen i ensfarget istedet for striper. Jeg strikket dem i Fabel på pinner 2,5. Mønsteret finnes HER.
At last one Christmas gift finished! These socks are Irish Dream and the pattern is from Drops design. I have modified them a bit from the pattern. Actually there should be one more  border at the leg,  which I dropped. And I knit the heel in one color instead of stripes. I knitted them in Fabel on needles 2,5. You can find the pattern in english  HERE.

På denne tiden av året er det tid for vakre solnedganger. Det er nye praktfulle farger hver dag.
At this time of year it is time for beautiful sunsets. There are new stunning colors every day.


10 kommentarer:

  1. Nydelig himmelbilde her. Du så flotte sokker. rett og slett vakre ble de. Flinke Marit.
    Klem

    SvarSlett
  2. Oj, vilka fantastiska sockor!
    Vill även passa på att göra lite reklam för min adventskalender som jag har dragit igång (vill ju att så många som möjligt får chansen till att vinna mina gåvor)
    http://sniffarskonhet.blogspot.hk/2013/12/1a-luckoppningen-i-jonna-ds.html
    //jonna d

    SvarSlett
  3. Wow, disse var nydelige, takk for at du deler link. Beth

    SvarSlett
  4. Veldig fint, jeg liker mønsteret.
    Jeg strikkte denne sokker også.
    Vi hadde i kveld himmelen så fint
    likeså. Hele dagen var solskinn... det var herlig. Ha en fin kveld.
    Klem fra Viola.

    SvarSlett
  5. Hallo MArit how are you?? it's been a very long time.. hope you and your family are fine.
    a big hug
    Chiara

    SvarSlett
  6. Så flotgete sokker! ¨
    fint og artig å strikke noe nytt!
    Her er det ikke solnedganger mer på en stund, men snart snur ho igjen!
    Håper du har det bra. Ønsker deg fine førjulsdager. -Margit-

    SvarSlett
  7. Skulle jo også si at det var et nydelig bilde av solnedgangen!

    SvarSlett
  8. Å, det var flotte sokker!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.