mandag 25. april 2011

Blomstervase fra barndommen / Flower vase from my childhood


Denne lille vasen er et kjært minne fra barndommen. Jeg har hatt den så lenge jeg kan huske.
På lørdag måtte jeg se ekstra godt da jeg fikk se et bilde av en liten blomstervase på bloggen  Bentes quiltehage. Dekoren på vasen var så og si helt lik dekoren på min lille vase.  Fasongen på vasen var forskjellig, men med så lik dekor må de være produsert på samme sted. Bentes vase kan du se her.
This little vase is a dear memory from my childhood.   I have had it as long as I can remember.  
On Saturday I had to look extra  when I saw a picture of a small vase of flowers on the blog Bentes quiltehage. The decoration on the vase was so much like the decor on my small vase.  The shape of the vase was different, but with so similar decorations, they must be produced in the same place. Bentes vase, you can see here.

4 kommentarer:

  1. En spesiell vase du har. Og så koselig å se hvitveisen, Den vokser ikke vill her hos oss.

    SvarSlett
  2. Ja, det var nesten lik vase!
    Jeg synes vi må ta ekstra godt vare på slike arvede ting. Når den vasen står med hvitveis minner den om min mor.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Takk for titten, nydelig vase :0)

    SvarSlett
  4. Hei.Så søt en vase.Kjempe fin.Elsker det gammle.Koselig å ha.Nydelig.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.