fredag 4. mars 2011

Mug Rug Swap

Jeg har glemt å legge inn bilder av krusmattene som jeg fikk i Mug Rug Swap'en. Jeg har fått dem fra Teddi i USA. Det er alltid morsomt å delta i slike bytteutfordringer for da får man  noe som er litt annerledes enn det man lager selv. Jeg synes det var så fint med det friske grønne sammen med et det brune,minner meg om vår. Tusen takk!

 I have forgot to post pictures of the Mug Rugs I got in the Mug Rug Swap. I got them from Teddi in the U.S.. It's always fun to join swaps because  you get something a little different than what you create yourself. I liked very much the fresh green with the brown, reminds me of spring. Thank you!

2 kommentarer:

  1. Hei.De var virkelig fine.Heldig du som fikk slike fine krusmatter.Nydelig.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.