onsdag 27. oktober 2010

Candle Mat Swap

Her har jeg laget den brikken jeg skal sende til min swap partner i Candle Mat Swap. Hun ønsket seg en brikke med julestoffer, og hun bor i et land hvor det er mye varmere enn i Norge. Så da måtte det jo bli noe med litt snøfnugg og snømenn på som en hilsen fra det kalde nord :)  Charm packen jeg brukte heter Makin' New Friends by Deb Strain for Moda.  Jeg valgte å ha midtstykket ensfarget. Da det er så mye mønster og farge ellers lot jeg også hjørnestykkene være ensfarget uten ekstra pynt. Håper hun vil like den !


Here I have made the candle mat I will send to my swap partner in Candle Mat Swap. She wanted a mat of Christmas fabrics, and she lives in a country where there is a lot warmer than in Norway. So then I wanted to make something with some  snowflakes and snowmen as a greeting from the cold north:) The Charm pack I used is called Makin 'New Friends by Deb Strain for Moda. I chose to have a solid center block. Since there is so much color and pattern otherwise I let also the corner pieces  be solid without additional ornaments. Hope she likes it !
 

6 kommentarer:

  1. Åh søøøte, så fin den er :o)
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  2. Så flott! Denne blir nok vedsatt av mottakeren! Det skal stor nøyaktighet til for å få til en slik! Du er kjempeflink! Tusen takk for hyggelig hilsen! Ønsker deg god helg!
    -Margit-

    SvarSlett
  3. Hei.Kom i julestemmnig jeg nå.Nydelig brikke.Nydelig med rødt lys på den.Ja nå går det fort fram til jul.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  4. hy... nice to hear you...i go allways on your blog, my Candle Mat i have finish this Day, greet Christin

    SvarSlett
  5. Hi Marit, thanks for your visit. I love the candle mat, nice fabrics.

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.