torsdag 22. april 2010

Pokal

Jeg har fått denne fine pokalen fra Som dagene går,
og fra Wenche's sysler. Tusen takk til begge to!
Med pokalen følger disse

REGLER:
1.Link til den man har fått pokalen fra
2.Fortell 7 interessante ting om deg selv
3.Send pokalen videre til 7 andre

Punkt 1 er enkelt, det er nå gjort :)
Punkt 2 er verre, hva er interresant om meg ?

 Men her er ihvertfall 7 ting om meg:
Jeg er glad i å strikke og må helst ha et strikketøy i hendene når jeg setter meg ned.
Har alltid med meg strikketøy i veska, vet jo aldri når en kan få bruk for det :)
Når jeg skal sy blir gjerne stoff og fargevalg til etterhvert.
Jeg synes det er morsomt med blogg så det har blitt en ny hobby for meg.
Jeg er glad i å gå tur.
Men ikke å løpe, det føles naturstridig for meg : D
For tiden slanker jeg meg og har til nå gått ned halvparten av de 10 kg som er mitt første mål.

Punkt 3, send pokalen videre til 7 andre.... Jeg har nettopp sendt videre en annen award til 10 stykker og ser at mange har fått denne pokalen også, så jeg velger denne gangen å la den stå åpen. Værsågod til alle flotte blogger, ta den med hvis dere har lyst!

Ingen kommentarer: