fredag 1. januar 2010

GODT NYTTÅR / HAPPY NEW YEAR

Godt nyttår til alle mine bloggvenner! Og stor takk til alle som har tittet innom i året som gikk, takk for alle hyggelige kommentarer og hilsener. Jeg ser at telleren min har tikket langt forbi 20000 besøkende, og jeg har snart 2 års bloggjubileum, så jeg lover å snart komme tilbake med en liten jubileums trekning.
Jeg hadde vel egentlig bestemt meg for å ikke bli med på noen langvarige alonger i det nye året. Men nå har jeg allerede meldt meg på  Strikkeverdenens ABC 2010 og Tilbehørsalongen på forumet Projo. Så der var et nyttårsforsett brutt allerede før vi gikk inn i det nye året : D
Jeg holder fremdeles på med kalenderskjerfet som skulle strikkes i løpet av desember. Jeg er nå kommet til dag 15, det var nok litt for optimistisk av meg å tro jeg skulle rekke å få det ferdig på 24 dager. Nå ser jeg fram til et nytt håndarbeidsår med både strikking, sying og brodering. Og masse inspirasjon fra bloggvenner.

Happy New Year to all my blog friends! And a big thank you to all that have visited in the year that is gone, thank you for all nice comments. I see that my counter has passed 20000 visitors, and I have soon been blogging for two years, so I promise to come back soon with a give away to celebrate.
I had decided not to join any alongs in the new year. But now I have already joined two knitting alongs at the forum Projo. So there was one New Year's resolution already broken before we started 2010 : D
I am still working on the calendar scarf which should be knitted through December. I am now at day 15, I think I was too optimistic to believe I should get it  finished in 24 days. Now I look forward to a new year filled with knitting, sewing and stitching. And a lot of inspiration from my blog friends.

11 kommentarer:

  1. Ja ikke alltid lett å holde disse nyttårsforsettene. Lykke til med sjerfet. Det blir jo kjempeflott.
    Ønsker deg et riktig godt nytt år :)

    SvarSlett
  2. Disse nyttårsforsettene er noen ganger bare til bry.... :0)
    Lykke til videre med sjerfet.
    Klem :0)

    SvarSlett
  3. Your calendar knitting is absolutely gorgeous. I have enjoyed watching your progress! My resolution this year is...to NOT make any resolutions!!!

    SvarSlett
  4. Har stort sett aldri nyttårsforsetter, de blir jo bare brutt. Ønsker deg et kreativt håndarbeidsår, og håper det blir godt på alle måter :)

    SvarSlett
  5. Hei.Skjerfet blir virkelig fint.Lykke til videre med det.Ønsker deg en riktig fin helg i det nye året.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  6. My dear Marit, I wish you a great new year, without purposes :-)
    Thank you for the wonderful and very norwegian gift you sent me!!! I had no time to do Xmas gifts for blog friends this year, hope you forgive me but I really liked yours..and the card written in norwegian was sooo nice.. I felt like I was norwegian for a while :-)
    I really like your kitchen now, it's gorgeous!
    many hugs
    chiara

    SvarSlett
  7. Så fint skjerfet ditt blir! Jeg har et par dager igjen på det, jeg også, men har lovet meg selv at det skal bli ferdig i løpet av januar.
    Noen nyttårsfortsetter er til for å brytes - syntes det var flott at du ble med på tilbehørsalongen:-)
    Ønsker deg og dine et godt nyttår, med mye god hobbytid og også mange andre gleder.

    SvarSlett
  8. Hei!

    Så koselig at du vil være med i trekningen hos meg!

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett
  9. Et nydelig skjerf.
    Godt nyttår til deg også!

    SvarSlett
  10. Dere har en fin pus dere også ser jeg! Tror det er genene fra Sandøya..det at vi må ha katt.. : D

    SvarSlett
  11. Så nydelig skjerfet ditt blir! Hvilket garn stikker du i? Har mønster til det liggende...

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.