lørdag 10. oktober 2009

Stitcher's Angel

Selv om det har vært vist fram mest strikking i det siste betyr ikke det at jeg ikke har sydd. Men det jeg har sydd er hemmelig. Jeg er med på Stitcher's Angel hvor vi skal lage tre gaver til vår tildelte partner og sende innen utgangen av oktober. Her er en liten smakebit av det jeg har sydd, temaet var roser. Mine gaver er straks klar til å reise over Atlanteren til en veskeglad dame i USA......
Even if I have showed most knitting here lately it doesn't mean I have not been sewing. But what I have been sewing has been secret. I am joining the Stitcher's Angel swap where we shall make three gifts for our partner and send before end of October. Here is a tiny little look of what I have made, the theme for the swap was Roses. My gifts are soon ready to travel across the Atlantic ocean to a bag loving woman in USA.......


Jeg skal vise ordentlige bilder av det jeg har laget når hun har fått det.
I will show full pictures of it all when they have arrived her.




11 kommentarer:

  1. looking forward to seeing the whole of it, looks great! and what a nice inspiration from australian magazine..today first day of autumn here..25 degrees until yesterday but today it's cloudy and cooler..hugs
    chiara

    SvarSlett
  2. Hei.Så spennenes..Skal bli kjekt å se når vi får se.Ser virkelig fint ut.Ha en riktig fin Søndag...Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  3. Spennende med slike bytteklubber. Gleder meg til å se hele.

    SvarSlett
  4. Vad spännande att byta gåvor. Om du syr tre stycken får du väl tre gåvor tillbaka. Det läter jättekul och det lilla du visar ser så fint ut.
    Kramar till dej.
    Birgitta

    SvarSlett
  5. Så spennende. Jeg har vært med på noe lignende og det er kjempe spennende. Håper vi får høre om hvor englene dro og hva du får av noen andre. SPENNENDE!

    SvarSlett
  6. Du er så flink å sy:-) Og gratulerer med flott stoff og tråd! Blir nok noe flott ut av dette, kjenner jeg deg rett...
    Håper vi får til å dra på Garnhuset i Fredristad sammen en tirsdag:-)
    Ha ei flott uke videre!

    SvarSlett
  7. Så spennende. Gleder meg til å se resultat. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  8. Hei!
    Så hyggelig at du stakk innom bloggen min!
    Og enda hyggeligere at du la igjen kommentar:)
    Det betyr at du er med i ei trekning om to premier jeg har 27.10.
    Har ikke publisert hva premiene er,for har det ikke helt klart enda.Kanskje litt spennende med en overraskelse.
    Du har en veldig fin blogg,og jeg vil gjerne følge deg.

    SvarSlett
  9. Dette så jo spennende ut. Artig tiltak med sånn bytting.
    Gleder meg til å se både hva du har laget og hva du får tilbake.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  10. Hei! Havnet på bloggen din via flere andre blogger. Her var det mye fint! Tøflene skal jeg prøve meg på etter hvert. Og så ser jeg at du er meg på ABC-leken du også, så jeg kommer nok tilbake snart!

    SvarSlett
  11. It's ME! I'm the bag loving woman from the US mentioned here! Just wait until you see the beautiful bag and other lovely stitchery items I received! Marit, you are quite a stitcher and I love everything! I'm just writing up my 'show and tell' on my own website so all my readers can see what nice things you made for me.

    Thank you again!

    MGM

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.