mandag 5. oktober 2009

HØST - AUTUMN - FALL





Det har blitt høst og kjøligere luft, men det kan likevel være fine dager ute. I går tok jeg med meg kameraet mitt i nabolaget og gikk en tur på "høstjakt".

It has been fall and it is cooler, but the days can be nice now too. Yesterday I went for a walk in the neighbourhood with my camera at "fall hunting".

Da jeg kom hjem var det en praktfull regnbue over hagen vår. Og utenfor den best synlige var det enda en svak regnbue. Den syns ikke så godt på bildet.

When I got home there was a beautiful rainbow over our garden. And outside this rainbow there was one more rainbow, not as bright as the other. It is not easy to see at the picture.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.