lørdag 10. oktober 2009

Fikk pakke idag / Got a package today

For en stund siden var jeg så heldig å vinne ekstrapremie da Nina in Norway hadde Give away på bloggen sin. I dag fikk jeg pakke fra henne med premien - et flott konglemønstret stoff og nydelig flerfarget tråd . Jeg er så glad i brunt så det skal jeg nok få benyttet. Konglene passer jo fint til både julesøm og ellers. Jeg er veldig glad for premien!

Some time ago I won an extra prize when Nina in Norway had a Give away on her blog. Today I got  a package with the prize - a beutiful  cone fabric and a multicolored thread spole. I love brown so I know I will get use for it. The cones will also be good for Christmas projects. I am very happy for the prize! 

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med flott gave. Ja du har nok ikke noen problemer med å få brukt opp noen fine stoffbiter. Du lager jo så mye fint. Ser ut som det er tova tøffler det går i nå.
    Ønsker deg en riktig god søndag :)

    SvarSlett
  2. Så heldig du var, gratulerer.

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.