lørdag 2. mai 2009

Snickerdoodle Dreams Bag Swap

Og da vi kom hjem lå det pakkelapp og venta på meg! Veska  jeg skulle få fra min swap partner i Snickerdoodle Dreams Bag swap var kommet. Jeg måtte selvfølgelig rett på postkontoret og hente den. Og se her så flott veske jeg har fått fra Jerilynn i Chippela Falls  i Wisconsin:

And when we came home there was a package waiting for me at the post office! The bag I should get from my swap partner in Snickerdoodle Dreams Bag Swap hadarrived. I had to go and pick it up  at once. And look here what a nice bag I got from Jerilynn in Chippela Falls in Wisconsin:

Der var også et brilleetui av samme stoffet, som jeg vil bruke til solbrillene mine. Og to maskinbroderte firkanter med min bokstav M.

There was also a  keeper I will use for my sunglasses, from the same fabric. And two embroidered squares with my letter M. 

Og se inni veska ! Hvis noen spør hvor jeg har fått den fine veska fra kan jeg bare åpne opp og vise fram! Og i lomma på veska lå det en Quarter mynt, for Jerilynn forteller at det betyr ulykke å gi bort en veske uten penger i! 

And look inside the bag! If anyone ask where I have got this nice bag I can just open up and show them! And in the pocket there was a Quarter coin, because Jerilynn tells that it means bad luck to give away a bag without  money in!

Jeg er veldig godt fornøyd med veska mi, Jerilynn har virkelig gjort nydelig arbeid. Og det er så morsomt å få en veske som er litt annerledes enn de jeg har laget selv. Nydelig veske!

I am very pleased with my bag, Jerilynn has done a beautiful work. And it is fun to get a bag that is different from those I have made myself. A beautiful bag!

5 kommentarer:

  1. Flott veske med morsom fasong! I "gamle dager" skulle man aldri gi bort en lommebok uten en mynt i, så den tradisjonen var nesten lik.

    SvarSlett
  2. wow this bag is absolutely gorgous, lucky you!
    hugs

    SvarSlett
  3. Så flott veske du har fått!

    SvarSlett
  4. For en flott veske, og så forseggjort den var:-) Med navn inni, ja, det er ingen som har maken her hjemme:-)

    SvarSlett
  5. Så gilt å få en så flott veske da!!

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.