søndag 24. mai 2009

Konkurranser og gaver/ Give away

På en liten bloggtur idag traff jeg på to som akkurat nå har feiring  og konkurranser hvor du kan vinne en gave. Ta en tur til Cille på Strikkeglede og smykkefryd, mye fint å se på. Ta også turen til Strikkeline , en frodig blogg.

Da jeg logget meg på bloggen min nettopp oppdaget jeg at jeg akkurat hadde passert 12000 besøkende, det vil si det var 12001! Og da jeg også akkurat har passert 200 innlegg er det vel på tide at jeg har en liten feiring også. Akkurat i skrivende stund vet jeg ikke hva jeg kommer til å ha som premie så jeg får komme tilbake til saken, så følg med....... 

When I logged on now I noticed that I have had passed 12000 visitors, actually it was 12001! And I have  passed 200 posts too, so I think it is time for me to celebrate with a little give away too. Just now when I write this I don't know what I will give away so I have to come back to it later, so keep looking......

4 kommentarer:

  1. åh så koselig at du nevner bloggen min....frodig ja..det e kanskje ordet:) her e det en enkel søndagsmiddag...far steller og klargjør båten, jr har lekekompis inne, pga sin allergi..å unge frk sjøl strikker....alle ropte spagetti da æ lurte på middagsønske....lettvindt og godt..go søndag

    SvarSlett
  2. Gratulerer med så mange besøkende, det er jo kjempeflott, Marit.

    Vi fikk nøkkel til huset på torsdag og har styrt der i helgen. Det er masse som skal gjøres før vi kan flytte inn i det.

    Nydelig jakke du har strikket. Fint av deg at du tenker på storesøsteren også.

    Ønsker deg en strålende uke. Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  3. Hallo, compliments!!
    hugs hugs

    SvarSlett
  4. Høres spennende ut. Ser du innom meg ja så er det ett lite jubileum på gang der også

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.