onsdag 8. april 2009

Owlings og Baktus / Owlings and Baktus



Det har gått litt tregt på håndarbeidsfronten i det siste. Men nå har jeg ihvertfall fått ferdig pulsvarmere med ugler på, Owlings, de passer bra til uglelua mi. De er strikket av Viking Sportsgarn på pinner nr. 3.5. Som mange andre skjønte jeg lenge ikke vitsen med pulsvarmere, men etter det første paret har jeg blitt veldig begeistra for dem. Dette var mitt tredje par. De er veldig fine å bruke når jeg kjører bil for jeg liker ikke å ha på vanter eller hansker. Og så er de deilige nå når det kan være litt kjølig vårluft, men for varmt for votter.

It has not been much activity lately with my crafts. I have now finished my wrist warmers with owls, Owlings, they are great to my Owl hat. I knitted them with Viking Sportsgarn on needles 3.5. Like many others I didn't know how useful wristwarmers were, after the first pair I knitted I love them. This was my third pair. They are very good when I drive because I don't like to have on mittens or gloves when I drive. And they are very nice now at spring when it can be a little cool, but not cold enough for mittens.

Jeg har også strikket et Baktusskjerf. Det er strikket av Frøya garn, på pinner 4. Liker godt fargene.

I have also knitted a Baktus scarf. It is knitted with Frøya yarn on needles 4. I like the colors.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.