søndag 26. april 2009

Block Of the Month April

Jeg har ikke glemt mine BOM (Block of the month) prosjekter for april. De to første hadde jeg ferdig tidlig i april, men så ville jeg legge inn alle i et innlegg. Og den siste fikk jeg ikke sydd før igår. Jeg har vært med på Snickerdoodle Dreams bag swap, og derfor hadde jeg en veske jeg måtte sy først. Den er nå underveis til USA og når min swap partner har fått den skal jeg legge ut bilde. Og jeg vet at det er en veske underveis til meg også.....spennende!

I have not forgotten my BOM projects for April. I had the two first finished early in April, but I would wait to post all of them at the same time. And the last one I finished yesterday. I have joined Snickerdoodle Dreams bag swap, so I had a bag I had to sew first. It is no on it's way to USA and when my swap partner has got it I will post pictures of it. And I know there is a bag on it's way to me too....exciting!

Her er The buffet fra Verandah Views.  Håper ikke kaninen spiser opp grønnsakene! Alle mønstrene til disse kan du finne her.

Here are The buffet from Verandah Views. I hope the rabbit doesn't eat all the vegetables! All those patterns you can find here.

Det neste er Country Calendar med påskehare fra Ellies Quiltplace, med mønstre her. Opprinnelig var den uten eggene. Jeg har bare festa dem lett så kan jeg ta dem av når påska ikke er i april. 

The next is Country Calendar with Easter bunny from Ellies Quiltplace, with patterns here. Originally it was without the eggs. I have just fasten them very easy so I can remove them when Easter is not in April.

Det siste er A Christmas wish fra Gail pan desingn med mønster her.

The last one is  A Christmas wish fra Gail pan designs with pattern here.

1 kommentar:

  1. Så mye flott du har laga! Kjempesøte kaniner :o) Ja, tenke seg til at sommer`n banker på nå! Herlig!!! Ha en flott mai- helg, hilsen Elin

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.