søndag 25. januar 2009

Ukens søm / This weeks sewing



Har også fått sydd litt. I boken Lek med lapper året rundt, er det mønster til et applikert årstidsbilde. Det er egentlig ganske stort, men jeg har forminsket det litt. Jeg har tenkt å lage det som et prosjekt med en blokk i måneden, min egen BOM. Her er januarbildet ferdig. Jeg vil vente med å sy rammer rundt til jeg har alle månedene og ser helheten.

I have also got done some sewing. In the book "Lek med lapper året rundt", there is pattern for an appliqued  all months quilt. It is really big but I have made the pattern smaller. I am going to make it as a monthly project, my own BOM. Here is January finished. I will wait with the borders till I have all the months and can see better how it will be.

2 kommentarer:

  1. Skal si du har fart på både pinner og symaskin:-) Lua ble fin den og selv elsker jeg den lua. Lett å strikke og god passform. Og så er det ett eller annet med den som gjør at gutter og menn liker den godt:-)
    Ha ei fin uke, og fortsatt fin søndagskveld:-)

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.