tirsdag 23. september 2008

Stitcher's Angel


Endelig har jeg kommet igang med mitt første prosjektet i Stitcher's Angel. Jeg skal lage minst tre ting til en jeg har fått adressen til. Hvem det er kan jeg ikke si,det er hemmelig, men kan  røpe at det er en dame i USA. Her er begynnelsen på en sybag. 

At last I have got started on my first project for Stitching's Angel. I am going to make at least three things for someone I have got the adress to. Who it is I can not tell now, it is a secret, but I can say it is a woman from USA. Here is the beginning on a sewing bag.  

3 kommentarer:

  1. Très jolie broderie ! Merci pour ton commentaire sur mon blog ! Marie

    SvarSlett
  2. I like it!lucky the woman who's going to receive it!
    hugs

    SvarSlett
  3. Wow this is going to look great. Like your colour choice.

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.