tirsdag 23. september 2008

Forundringsalong/ Mystery along


Her er det ferdige resultatet av Forundringsalongen - en babyjakke! Tror den er ca. størrelse 1 år. Kanskje litt røffe farger til baby, men jeg liker den godt! Det var veldig morsomt å strikke den. Den er strikket av Onlinegarn på pinner 3.5. Zirkona på Trådsnella har laget den norske oppskriften. Originalen på engelsk finner du her

Here is the result from the Mystery Along - a baby jacket! I think it will fit to about 1 year. Not typical baby colors, but I like it! It was very fun to knit. It is knitted with Online yarn on needles 3.5. Zirkona on Trådsnella has made the Norwegian pattern. The original pattern in English you can find here.

4 kommentarer:

  1. Det der var en flott jakke. Jeg forundrer meg på hvordan hvordan man får en sånn forundringsalong. Kanskje finner jeg det ut hvis jeg leter litt i bloggen din.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. its verry nice,and your photos allso,i like to look blogs from the stitchers angels to,my english its not so good, greets chris

    SvarSlett
  3. nice! I like colors, better than baby ones :)
    hugs and waiting for your mail :)

    SvarSlett
  4. When I read the previous post I thought the mystery knitting was a bag but it is a cute baby jacket instead!
    It's very sweet. I hope you find someone to give it too :)

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.