søndag 13. juli 2008

Lek ved symaskinen / Playing with the sewing machine





I dag har det vært litt sol og litt regn. Vi gikk en fin tur i formiddag, og etterpå har vi koset oss med hobbyer inne. Jeg har drevet med litt småting med symaskinen. Jeg fikk en hilsen på bloggen min fra  KicsiKato' i Ungarn, og på bloggen hennes fikk jeg inspirasjon til å sy et lite velkommen hus og en ruskepose. Jeg skjønte ikke helt forklaringen på tegningen for huset, så jeg sydde det på min måte, og resultatet ser da ikke helt galt ut. Kanskje det sto noen tilleggsopplysninger på ungarsk, men det skjønte jo i tilfelle ikke jeg :) :) :)  Det er morsomt når man kan la seg inspirere av blogger fra hele verden, på tvers av språkgrensene! 

Today it has been some rain and some sun. We had a nice walk, and the rest of the day we have spent time with hobbies. I have been playing  with my sewing machine and made small projects. I got a greeting on my blog from KicsiKato' in Hungary, and on her blog I got inspiration to sew a little Welcome house and a "dumpster". I didn't quite understand the drawing about how to sew the house, so I did it my way, and I think the result didn't look too bad. Maybe there was some information in Hungary, but if there was, of course I didn't understand it :) :) :) It is nice that we can get inspiration from blogs all over the world,  across the languages!

2 kommentarer:

  1. Don't mind, neither I understand the instructions to the house. I also sew it on my way:)))))) (just like almost everything:))

    I like your dumpster too (is it its English name?). I'm planning to sew another one with some hand-embroidery to a pif-partner soon.

    SvarSlett
  2. You're right and I like everything, especially the little house, very nice! I made a similar dumpster too
    hugs

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.